Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ابراهیمی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: برخی طلاق ها به خاطر عدم آشنایی زوجین با مسائل فقهی و اخلاقی بوده و ارائه  آموزش و یادآوری مسائل فقهی و اخلاقی حین ازدواج  می تواند از جدایی زوج ها جلوگیری کند.

وی افزود: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، شورای انقلاب فرهنگی و نهاد رهبری در دانشگاه ها و همچنین حوزه علمیه نسبت به جذب و شناسایی اساتید و مربیان احکام و اخلاق زناشویی در کل استان اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی گفت: این طرح از در بهمن ماه با حضور ۱۰ نفر از اساتید خبره حوزه و دانشگاه جهت مصاحبه فنی و با حضور ۱۶۵ نفر از داوطلبان تدریس که شرایط لازم را احراز کرده بودند در مرکز آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار و به مدت ۴ روز از داوطلبان مصاحبه به عمل آمد.

مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: بی تردید آموزش حین ازدواج می تواند در بهیود و تحکیم ارتباطات زناشویی مؤثر باشد و باعث کاهش طلاق در جامعه اسلامی شود.

کد خبر 4545604

منبع: مهر

کلیدواژه: ازدواج طلاق مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری عصر چهارشنبه با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی طی این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

کد خبر 6081556

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • «حجت الاسلام حسن خواه» رابط اداره تبلیغات اسلامی خمام شد
  • پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان
  • ثبت ملی ساختمان‌های تاریخی اداره نوغانداری تربت حیدریه
  • اعلام نتایج آزمون آموزگاری؛ هفته آینده
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور