Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@22:35:49 GMT

حقوقم را کاهش دهید!+نامه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۵۱۱۱

حقوقم را کاهش دهید!+نامه

رییس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل در اقدامی ارزشمند خواستار کاهش حقوق خود باتوجه به وضعیت معیشتی مردم و مهندسان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،رییس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل در اقدامی ارزشمند خواستار کاهش حقوق خود باتوجه به وضعیت معیشتی مردم و مهندسان شد.

فرید صالحی در نامه ای به هیات مدیره،خزانه دار،و بازرسان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل نوشت: در سال هایی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) تاکید موکد بر اقتصاد مقاومتی شده و در شرایطی که دشمنان ایران اسلامی تحریم های ناجوانمردانه ای را علیه مردم این دیار شهید پرور ،غیرتمند  و با شرف وارد آورده اند، مسئولان را در تمامی سطوح مدیریتی به حل مشکلات معیشتی مردم ملزم و همراهی انان را بااقشار ضعیف امر فرمونده اند برهمگان فرض است تا در مسیر خدمت به ملت،گوی سبقت را از همدیگر ربوده و پیشتاز عرصه خدمت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلذا به رغم ابلاغیه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور در خصوص حقوق و مزایای رئسای سازمان های نظام مهندسی و همچنین اجرای سنوات گذشته این سازمان و قانونی بودن ارقام دریافتی رئسا که بر اساس در نظر گرفتن آیتم های مختلف من جمله تقدیم  پروانه های اشتغال رئسا، وزارت و راه و شهرسازی لحاظ گردیده ، خواهشمند است با مدنظر قر دادن شرایط فعلی معیشت مردم و جامعه مهندسان و همچنین عهدو پیمان این جانب با اعضای فرهیخته سامازن نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل  در ایام هشمتمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازماان نسبت به تعدیل و کاهش حقوق این جانب و ارائه مجدد آن به مجمع عمومی اقدام مقتضی را معمول  فرمایید. 

 لازم می دانم از تلاشهای شبانه روزی، مجدانه و متعهدانه اعضای هیئت رئیسه و مدیره دوره هشتم و همچنین بازرسان ساعی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل که برای اولین بار در طول تاریخ این سازمان، شفاف ترین بودجه  مالی را تنظیم و به مجمع عمومی پیشنهاد کرده اند، در کمال ادب و احترام تشکر و تقدیر کرده و همراهی مدبرانه اعضای  محترم سازمان با منتخبان خود در مجمع عمومی عادی سالیانه را  برای اعتلای جایگاه مهندسی درخواست می نمایم.

 در پایان از ایزد منان برای یکایک خدمتگزاران ایران اسلامی سعادت سلامتی و سرافرازی آرزومندم .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود...| واکنش تند ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس

به گزارش همشهری‌آنلاین، علی بحرینی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو طی نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل ضمن برشمردن فهرستی از موارد جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و نسل کشی که توسط رژیم صهیونیستی در ۸ ماه گذشته به وقوع پیوسته است، خواستار اقدام فوری سازمان‌های بین‌المللی برای توقف از این نسل کشی شد.

سفیر و نماینده دائم کشورمان با اشاره به گزارش موسسه دفاع مدنی در غزه مبنی بر کشف گوردسته جمعی حاوی پیکرهای ۲۰۰ تن از شهدای فلسطینی که توسط نیروهای اسرائیلی در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس غزه کشته و دفن شده بودند، در این نامه اظهار داشته است که پیش از ارتکاب به این جنایت نیز کارشناسان سازمان ملل در خصوص حمله به بیمارستان‌ها توسط رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند.

وی افزود: این واقعیت نشان می‌دهد که اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود، لاجرم شاهد تکرار چنین فجایعی خواهیم بود.

بحرینی در این نامه‌ها، با استناد به حقوق بین‌الملل، حقوق بین‌المللی بشردوستانه و اسناد مهم بین المللی از قبیل کنواسیون‌های چهارگانه ژنو، حمله به بیمارستان‌ها و اماکن درمانی، گرسنگی دادن به مردم به عنوان ابزار جنگی، جلوگیری از انتقال کمک‌های بشردوستانه و مواردی از این قبیل را مصادیق غیر قابل انکار جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی خوانده و اظهار داشت که سبعیت در حملات غیر انسانی رژیم صهیونیستی در غزه دیگر موجب شگفتی هیچکس نیست و این رفتار قبلا نیز توسط این رژیم وعده داده شده است.

خاطر نشان می‌گردد، کنوانسیون‌های بشردوستانه ژنو، متضمن حقوق غیر نظامیان در مخاصمات مسلحانه است و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به عنوان پاسدار و نگهبان حقوق بین‌المللی بشردوستانه و کنوانسیون‌های ژنو موظف است حداکثر تلاش خود را برای اجرای مفاد این کنواسیون‌ها مبذول دارد.

کد خبر 847018 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین سازمان ملل

دیگر خبرها

  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود...| واکنش تند ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد