Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين – ايرنا – عمليات احداث اولين کارخانه لوله هاي بدون درز کشور اسفند ماه سال جاري در شهرک صنعتي خرمدشت آغاز مي شود.

به گزارش ايرنا، تفاهم نامه احداث اين واحد توليدي با سرمايه گذاري داخلي روز دوشنبه ميان استانداري قزوين، شرکت شهرک هاي صنعتي استان و بخش خصوصي منعقد شد.
معاون امور اقتصادي استاندار قزوين در اين مراسم گفت: سرمايه گذاري پيش بيني شده براي اين طرح که در 2 فاز اجرا خواهد شد به طور مجموع پنج هزار ميليارد ريال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منوچهر حبيبي اضافه کرد: به منظور اجراي اين طرح 50 هکتار از اراضي شهرک صنعتي خرمدشت به سرمايه گذار طرح واگذار شده است و با اجراي آن براي يک هزار نفر اشتغال ايجاد مي شود.
وي گفت: قرار است فاز نخست اين واحد صنعتي در زمينه توليد لوله هاي صنايع نفت و گاز و پتروشيمي تا سال آينده به بهره برداري برسد.
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي قزوين نيز در مراسم عقد اين تفاهم نامه گفت: قزوين در حوزه جذب سرمايه گذار براي طرح هاي صنعتي جزو استان هاي نمونه کشور به شمار مي رود.
حميدرضا خانپور با اشاره به واگذاري 50 هکتار زمين در شهرک صنعتي خرمدشت به اين سرمايه گذار، اظهار داشت: خرمدشت در آينده نزديک به يکي از بزرگترين و مدرن ترين شهرک هاي صنعتي ايران تبديل خواهد شد.
به گفته سرمايه گذاران اين طرح، 95 درصد مواد اوليه و فناوري و ماشين آلات اين واحد از داخل کشور تامين خواهد شد.
6104* 6101
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست

محسن رستمی مدیر کل صمت استان قزوین در هنگام بازدید معاون وزیر از واحد صنعتی آسان پک گفت: استان قزوین با داشتن ۳۷۴۰ واحد صنعتی با ۳۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۱۵۳ هزار نفر را مهیا کرده است. 

وی افزود: ۱۱۰ واحد صنعتی استان دانش بنیان هستند و پروانه بهره برداری گرفته اند و ۱۷۰ واحد پروانه طرح توسعه دارند و پویا هستند. 

رستمی بیان کرد: قزوین قطب تولید شوینده‌ها و قطعات خودرو است و در صنایع کانی غیر فلزی هم شاخص هستیم و ۵۰۰ واحد کانی غیر فلزی فعال است که در آنها ۲۹ هزار شغل ایجاد کرده و ارزش افزوده مواد معدنی استان را بالا برده اند. 

مدیرکل صمت استان قزوین عنوان کرد: تولید ۷۲ میلیون مترمربع ظرفیت تولید کاشی و سرامیک و دو میلیون تن مواد شوینده و یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن شیشه جایگاه استان را ارتقا بخشیده است. 

وی یادآورشد: در سال قبل ۵۷۴ میلیون دلار صادرات از استان داشتیم و یک واحد فقط ۱۰۰ میلیون دلار صادرات داشته که در استان ثبت نشده و خارج از قزوین بوده است. 

رستمی اظهارداشت: در استان قزوین ۲ هزار فقره جواز تاسیس صنعتی صادر شده که در آنها بیش از ۱۷۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد که با بهره برداری از آنها برای ۸۳ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد. 

وی افزود: در استان ۸۰ طرح بزرگ صنعتی بالای ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری داریم که این واحد‌ها بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهند داشت و ۱۶ هزار شغل ایجاد خواهد شد. 

وی گفت: آسان پک یکی از واحد‌های صنایع بسته بندی شاخص استان است که با اجرای طرح‌های توسعه می‌تواند اشتغال بیشتری در استان ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش سوزی یکی از کارخانه های شهرک شکوهیه
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست