Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@21:33:16 GMT

رئیس جمهور بندرعباس را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۵۱۵۴

‌رئیس جمهور دقایقی پیش بندرعباس را ترک کرد. ناطقان: آقای روحانی در سفر دو روزه علاوه بر سخنرانی در جمع مردم هرمزگان در ورزشگاه تختی بندرلنگه، در نشست شورای اداری استان هرمزگان نیز حضور یافت.
دو افتتاح شامل افتتاح فاز سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس و همچنین افتتاح برنامه ارتقا کیفیت و کمیت پالایشگاه نفت بندرعباس، به آب انداختن و الحاق ناو زیردریایی فاتح که به دست فرزندان این کشور ساخته شده به نداجا و نشست خبری با فعالان رسانه‌ایی از دیگر برنامه‌های آقای روحانی در این سفر دو روزه به استان هرمزگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: ایسنا برچسب ها: رئیس جمهور ، بندرعباس ، پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس جمهور بندرعباس پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بزرگ برق‌ آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد

طرح بزرگ برق‌ آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.

به گزارش مشرق، طرح بزرگ برق‌ آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.

طرح چند منظوره اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا و ۲۰۰ کیلومتری شرق کلمبو، پایتخت این کشور و در منطقه ای نسبتا محروم و خشک قرار دارد. این پروژه عظیم و منحصر به فرد شامل ساخت «۲ سد»، «تونل انتقال آب» و «دو واحد نیروگاه زیرزمینی برق آبی هریک ۶۰ مگاوات (در مجموع ۱۲۰)» می شود.

رئیس جمهور کشورمان که به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا، به سریلانکا سفر کرده بود در بدو ورود مورد استقبال نخست وزیر این کشور قرار گرفت و پس از آن دفتر یادبود سریلانکا را به امضا رساند

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • طرح بزرگ برق‌ آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران