Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@01:27:18 GMT

ضرب شست سپاه به عاملان جنایت تروریستی زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۵۱۵۷

ضرب شست سپاه به عاملان جنایت تروریستی زاهدان

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، در پی دستور سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر پیگیری سریع و قاطع قرائن و سرنخ ها برای دستیابی به عوامل جنایت تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران امنیت کشور و ملت گردید ، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: به فضل الهی و با همت و تلاش های مجاهدانه نیروی زمینی سپاه ، با پیگیری سرنخ‌ها توسط نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس این نیرو ، شب گذشته طی عملیاتی سریع و مقتدرانه چندین خانه تیمی در سراوان و خاش که برخی عوامل جنایت اخیر در آن استقرار یافته بودند، شناسایی، متلاشی و تروریست‌های مستقر در آن دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اطلاعیه افزوده است: در این عملیات موفق، سه تن از تروریست ها دستگیر و ۱۵۰ کیلوگرم مواد آماده انفجار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد انفجاری در حال ساخت و مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف گردید.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه تروریست های دستگیر شده همان عواملی بودند که خودروی انتحاری عامل جنایت تروریستی اخیر در جاده خاش- زاهدان را تهیه، هدایت و پشتیبانی کرده‌اند، تاکید شده است: اقدامات سپاه در پیگیری سرنخ ها برای انتقام قطعی و کامل از هسته مرکزی گروهک عامل این جنایت، ادامه داشته وانتظار است با همکاری دولت و ارتش پاکستان این امر به سرعت محقق گردد.
 

سپاه نیوز

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سپاه سیستان و بلوچستان تروریست جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی پورامینایی، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در روستای باقرآباد شهر کرمان، بلافاصله مأموران پاسگاه این منطقه به همراه قاضی ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر شدند که مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافاتی با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آنها شکل می‌گیرد دو نفر از آنها با ضربات سلاح سرد دچار جراحت شدید شده و یکی از آنها در بیمارستان فوت شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران برای شناسایی و دستگیری قاتلان و عاملان این نزاع وارد عمل می‌شوند و در کمتر از ۳ ساعت عاملان وقوع قتل و دیگر افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ پورامینایی، با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل اختلافات شخصی و درگیری ناشی از عدم کنترل خشم بوده است گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6078764

دیگر خبرها

  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند