Web Analytics Made Easy - Statcounter

اومتیتی به لیون برمی‌گردد اگرچه احتمالا بازی را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.

طرفداری - ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا امیدوار است در بازی این تیم مقابل تیم سابقش، المپیک لیون فرصت حضور در میدان را پیدا کند.

بازی فرداشب بارسلونا در خانه لیون برای چند نفر حس ویژه‌ای خواهد داشت. یکی از آنها اومتیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع ارزشمند بارسا که راه ستاره شدن را در لیون یاد گرفت و به تیم ملی فرانسه که قهرمان جهان شد هم راه پیدا کرد. خرید اومتیتی از لیون آن هم با تنها 25 میلیون یورو را شاید بتوان یکی از بهترین خریدهای دهه اخیر بارسا برشمرد. اگرچه این مدافع در فصل جاری با مصدومیت مزمن زانوی پایش، زیاد برای بارسا بازی نکرده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، اومتیتی که در لیست بارسا برای این بازی هم قرار گرفته، می‌گوید:

می‌دانم اگر می‌خواهیم قهرمان اروپا شویم، باید المپیک لیون را حذف کنیم. باشگاهی که در قلب من جای دارد. امیدوارم سه شنبه فرصت بازی پیدا کنم. می‌خواهم دوباره با هوادارانی که رشد مرا از نزدیک دیدند، ملاقات کنم و همه آن لحظات فوق العاده‌ای که کنارشان تجربه کردم را دوباره مرور کنم. بسیار هیجان زده‌ام. روز قرعه کشی در قطر بودم تا از مصدومیت زانویم ریکاوری کنم. مطمئن بودم به لیون برخورد می‌کنیم! خوشحالم که می‌توانم باشگاه سابقم و همه افرادی که دوستشان دارم را ملاقات کنم.

ترک لیون در سال 2016 سخت بود. دوستان، خانواده و باشگاهی که عاشقشان بودم را ترک کردم. بدون لیون هرگز نمی‌توانستم به بارسا و تیم ملی فرانسه برسم. در ذهنم همیشه جایی هم برای لیون در لحظات موفقیتم وجود دارد. در پایان فینال جام جهانی، اولین بازی‌ام برای لیون را به یاد آوردم و دیدم که آئولاس از ته دل می‌خندد. چه در بارسلونا چه تیم ملی، من همیشه از پیراهن لیون دفاع و نمایندگی خواهم کرد. لیون از روزی که من آنها را ترک کردم، تغییر زیادی کرده است. حالا بازیکنان کمتری از آکادمی در تیم اول هستند. با این حال نقل و انتقالات باشگاه بسیار خوب بوده و تیم سطح بالایی دارد. حسام بسیار قوی است؛ تانگوی بازی به بازی ثابت می‌کند استعداد لازم برای بازی در بهترین تیم‌ها را دارد؛ فرلاند مندی هم مرا غافلگیر کرده است. او دفاع کناری مدرنی است. لیون با دنایر در دفاع قوی است و در خط حمله هم کیفیت زیادی با امثال فکیر، دمبله، دیپای، برتراند و مکسول دارد. از طرفی ژنسیو هم عالی آنها را مدیریت کرده و در مجموع کار فوق العاده‌ای انجام داده است. به نظرم برونو مربی ایده آلی است به جز البته مقابل بارسلونا!

گفتنی است نقش اصلی در پیشرفت و معرفی اومتیتی را کلودیو کاچاپا، دستیار ژنسیو داشت. او بود که با دیدن اومتیتی به استعدادش پی برد و خیلی زود مقدمات حضور او در ترکیب لیون را فراهم کرد. اومتیتی در این مصاحبه هم به نیکی از کاچاپا یاد کرد و حتی اذعان کرد اکنون که در بارسلوناست هم گاهی با این مربی تماس می‌گیرد تا توصیه‌ای برایش داشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو دیگر بازیکنی غیر قابل فروش در بارسلونا نیست و طبق ادعای اسپورت، پیشنهادات برای او بررسی خواهند شد. 

در واقع اتفاقات بعد از بازی برگشت برابر پی اس جی باعث تغییر نظر مدیران بارسا شده است. مدافع اروگوئه ای با اخراج در دقیقه 29 به نوعی باعث حذف بارسا از لیگ قهرمانان شد. یک کارت قرمز بچه‌گانه که از یک مدافع بزرگ در تیمی مثل بارسا بعید بود.

بعد از بازی نیز انتقادات تند و تیز گوندوگان باعث جنجالی در رختکن شد. هافبک آلمانی صراحتا از آرائوخو انتقاد کرده بود و هرچند مشکل این دو برطرف شده ولی به نظر آرائوخو تاوانش را خواهد داد.

اسپورت نوشته است که یکی دیگر از دلایل فروش آرائوخو این است که بازیکنی مورد تقاضا در بازار است و برای خرید او حاضرند 100 میلیون یورو نیز هزینه کنند. رقمی که می تواند نجات بخش بارسا در نقل و انتقالات باشد. بایرن مونیخ مشتری پر و پا قرص آرائوخو است و اگر چنین رقمی را بپردازد، بارسا می تواند ژوائو کانسلو و فلیکس را به طور قطعی بخرد و یک خرید خوب دیگر نیز در بازار داشته باشد. با اتفاقات رخ داده اخیر شاید آرائوخو نیز بدش نیاید از بارسا جدا شود، هرچند او دو روز پیش خبر از مسیر مثبت تمدید قراردادش داد.

دیگر خبرها

  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون؛ بدون توقف به سمت قهرمانی
  • بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!
  • بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!