Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@11:49:56 GMT

واکنش فغانی به انتخاب جایگزینش برای بازی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۵۲۶۶

واکنش فغانی به انتخاب جایگزینش برای بازی پرسپولیس

علیرضا فغانی نسبت به تغییر داور دیدار پدیده و پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قرار است امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شود.


این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود که این دیدار حساس با قضاوت علیرضا فغانی برگزار می‌شود اما در آخرین ساعات شب گذشته کمیته داوران با تغییر تصمیم اشکان خورشیدی را به عنوان داور این دیدار جایگزین علیرضا فغانی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش رفعتی به اعتراض پدیده به تغییر داور بازی پرسپولیس


فغانی در خصوص این جابجایی اظهار داشت: «دیشب به کمیته داوران اعلام کردم که شرایط بدنی‌ام خوب نیست و زیر سرم هستم.»


وی در ادامه با انتقاد از صحبت‌هایی که از شب گذشته تا به حال شده است افزود: «می‌گویند بازی هما را قضاوت کردی و الان مریض شدی که خیلی عجیب است. سوال من از آن دسته از آقایان این است که آیا من نمی‌توانم مریض شوم؟


من در حال حاضر دچار کسالت هستم و در عین حال خیلی دوست داشتم این بازی را قضاوت کنم اما نشد.»

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب اشکان خورشیدی پدیده مشهد پرسپولیس علیرضا فغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید اوسمار انتخاب بسیار درستی بود چرا که اگر آنچلوتی هم می‌آمد ۲ ماه زمان می‌خواست تا با فضا آشنا شود درنتیجه پرسپولیس از کورس قهرمانی خارج می‌شد.

به گزارش مشرق، رضا درویش با جذب اوسمار ویرا در نیم‌فصل و البته خریدهای خوبی که داشت، توانست پرسپولیس را دوباره در حد یک مدعی جدی قهرمانی مطرح کند. درویش البته بعد از باخت پرسپولیس به آلومینیوم با موجی از انتقادات مواجه شد اما با گذشت زمان شرایط به سود او و تیمش تغییر کرد.

از انتخاب اوسمار ویرا بگویید.
ما پس از بررسی‌های فراوان و پس از مشورت با اهل فن، پیشکسوتان دل سوز و البته گرفتن نظر بازیکنان بزرگ پرسپولیس، اوسمار را انتخاب کردیم و شما دیدید که چه انتخاب درستی بود.

پس بازیکنان هم نظر دادند؟
بله، ما دیدگاه بزرگان تیم در مورد دانش فنی و عملکرد آقای اوسمار را گرفتیم. جالب این که روزهای اول خیلی‌ها به خاطر این انتخاب به من فحش دادند و حالا همان‌ها پیام می‌دهند که دیدید ما گفتیم او مربی خوبی است!

واقعا؟
بله، شماره‌هایشان را دارم. به هر حال ما خوشحالیم که انتخاب درستی انجام دادیم. در آن مقطع اگر آنچلوتی را هم می‌آوردیم ۲ ماه زمان می‌برد تا پرسپولیس و فضای فوتبال ایران را بشناسد و شاید از کورس قهرمانی خارج می‌شدیم اما خدا را شکر بعد از بازی با آلومینیوم، پرسپولیس به بازی برگشت و...

وضعیت رقبای پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
ما کاری به رقبا نداریم و در هر دو جام برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. شما می‌بینید که دو تیم مطرح و پول‌دار یک میلیون دلار خرج کردند اما الان کجا هستند؟ ما وظیفه داریم ۶ بازی آخر خود در لیگ را ببریم و با این اتفاق شک نکنید که قهرمان می‌شویم.

فشار بازی‌ها هم زیاد است چون شما برخلاف استقلال در جام حذفی هم هستید.
بله، به هر حال آن‌ها استراحت می‌کنند. جام حذفی هم سنگین است چون هر تیمی می‌تواند با ۴ برد دیگر قهرمان شود و با یک باخت از مسابقات کنار می‌رود؛ پس طبعا همه تیم‌ها با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنند و بازی ما در اراک هم ساده نیست اما خیلی امیدواریم که در این مسابقات هم مثل پارسال موفق و در نهایت قهرمان شویم.

قرارداد اوسمار چقدر است؟
فقط همین‌قدر بگویم که قراردادش از بسیاری از مربیان لیگ برتری کمتر است. او روی پرسپولیس شناخت خوبی داشت و از نظر فنی هم توانسته شایستگی‌های خود را نشان بدهد.

ویرا در اولین بازی به آلومینیوم باخت و فشار روی شما بیشتر شد!
بله، فشاری بود که دلال‌ها می‌آوردند چون مربیان آن‌ها را رد کرده بودیم. البته بازی با آلومینیوم را می‌شد در کتاب گینس ثبت کرد چون حریف یک موقعیت گل هم نداشت اما بازی را برد. در چند بازی هم از اشتباهات داوری لطمه خوردیم؛ به خصوص در نیم‌فصل دوم.

اما بسیاری از کارشناسان داوری گفتند گل شما به ملوان آفساید بود!
شما اگر همه بازی‌ها را حساب کنید و به حرف همان کارشناسان داوری رجوع کنید، می‌بینید که پرسپولیس متضرر هم شده و ما الان باید صدرنشین بودیم.

انصافا اگر یحیی گل‌محمدی هم مانده بود، همین خریدهای خوب را در نیم‌فصل انجام می‌دادید؟
چرا که نه! شک نکنید که تلاش می‌کردیم هر بازیکنی را که آقایحیی می‌خواهد بخریم. مگر قبلا این کار را نکردیم؟ جالب است بدانید که مذاکره با عبدالکریم حسن در زمان گل‌محمدی و با نظر مثبت ایشان آغاز شد. من در زمان آقایحیی دو بازیکن تاپ را معرفی کردم که ایشان گفت به تاکتیک تیمی ما نمی‌خورند و حق هم داشت چون به هر حال سرمربی تیم بود. الان هم می‌بینید که خریدهای جدید چقدر خوب کار کرده‌اند و تازه من به شما می‌گویم در بازی‌های آینده عبدالکریم حسن، اورونوف، خدابنده‌لو و... بهتر هم می‌شوند.

چنددرصد به قهرمانی در رقابت‌ با استقلال امیدوارید؟
ما اگر ۶ بازی خود را ببریم، صددرصد قهرمانیم و من شخصا خیلی امیدوارم.

این‌که پرسپولیس به ۴ بانک واگذار می‌شود، غلط نیست و شما را نگران نمی‌کند؟
به هر حال این‌ها یک کنسرسیوم هستند و بعید می‌دانم مشکل خاصی ایجاد شود. به نظر من مالکان جدید یک‌بار برای همیشه باید بدهی‌های پرسپولیس را صفر کنند تا باشگاه روی روال عادی خود بیفتد و بتواند راحت برای آینده برنامه‌ریزی کند. مهم سیاستگذاری کلی است و امیدوارم مشکلات پرسپولیس که خیلی‌هایش مربوط به گذشته است، حل شود.

نگران حذف از آسیا نیستید؟
نه اصلا. اهلیت‌ها تایید شده و ۳ اردیبهشت رسما کار مالکیت و انتقال انجام می‌شود. با این حساب نباید مشکل خاصی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • واکنش سپاهان به محرومیت رضاییان: گزارش بازی چیز دیگری است!
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم
  • طلسم بزرگ روی گچ دست علیرضا بیرانوند
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند