Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@01:35:41 GMT

موزه «ساز» در همدان دایر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۵۳۵۰

موزه «ساز» در همدان دایر شد

قادر شهسواری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این موزه انواع سازهای سنتی مانند کمانچه، نی، عود، تار، قانون، تنبور و سه تار به نمایش گذاشته شده و از یکم اسفند آماده بازدید علاقمندان است.
وی اضافه کرد: افزون بر 20 نفر از اساتید سازنده ساز این استان آثار خود را به این موزه ارسال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهسواری هدف از برپایی موزه ساز را آشنایی مردم استان همدان با هنرمندان این رشته بیان کرد و گفت: این سازها از بهترین گونه صنایع دستی استان هستند و باید معرفی شوند.
مدیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره موسیقی فجر خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی از وجود این هنر فاخر بومی را وظیفه جشنواره دانستیم و برای اجر نهادن به این هنرمندان تلاش می کنیم.
جشنواره موسیقی فجر از یکم تا هفتم اسفند در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا برگزار می شود و موزه ساز نیز در همین مکان دایر است.
7527/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان همدان جشنواره موسیقی فجر صنایع دستی فرهنگی و هنری قانون 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدرضا طنابی با اعلام این مطلب اظهار کرد: این نمایشگاه به‌مدت هشت روز از پنج تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در محل دایر نمایشگاه صنایع‌دستی دایر شده است.

 معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

 او گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های گلیم‌بافی، معرق و منبت چوب، سفال‌گری، جواهرآلات، رودوزی‌های سنتی، بافتنی‌های سنتی، میناکاری و ... در معرض نمایش گذاشته شده است.

دیگر خبرها

  • اسکان ۳۲ هزار گردشگر نوروزی در همدان 
  • اسکان ۳۳ هزار گردشگر نوروزی در همدان 
  • نگاهی به موزه شهدای نهاوند در ایام نوروز + فیلم
  • ۳۳ هزار گردشگر نوروزی در همدان اسکان یافتند
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در موزه‌های آذربایجان غربی
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • جشنواره بازی و گردشگری در همه مناطق تهران | آدرس اماکنی که شب ها پاتوق موسیقی و تفریح خانوادگی است