Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:59:37 GMT

نظارت بر تسهیلات واحدهای تولیدی ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۵۳۹۲

نظارت بر تسهیلات واحدهای تولیدی ضروری است

تبریز- ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی نظارت بر تسهیلات ارائه‌شده به واحدهای تولیدی را ضروری دانست.

علی جهانگیری روز دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی استان گفت: واحدهای تولیدی در طی زمان مشخص باید گزارش کاملی از روند فعالیت خود را با توجه به تسهیلات جذب ‌شده ارائه کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی در شرایط تحریم تأکید و اظهار کرد: در عین اینکه افزایش نرخ ارز در برخی از موارد مشکل‌آفرین بوده اما برای تولیدکننده واقعی با محوریت صادرات فرصت مغتنمی است که باید از این فرصت استفاده کنیم .
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در شرایط فعلی اشتغال حتی یک نفر برای ما بسیار مهم است و باید همه تلاش کنیم تا ضمن حفظ اشتغال موجود نسبت به اشتغال‌زایی قدم برداریم .
وی ادامه داد: افزایش نرخ ارز باعث کاهش قاچاق در برخی از تولیدات از جمله پرده شده است و امروز بهترین فرصت برای واحدهای تولیدی است تا از فرصت پیش رو به نحو شایسته استفاده کنند .
وی با تأکید بر نگاه تخصصی در بررسی مشکلات واحدهای تولیدی اظهار داشت: اگر در جلسات کارشناسی به این نتیجه رسیدیم که واحدی به مرحله مرگ رسیده است نباید اصرار بیجا برای ادامه فعالیت آن داشته باشیم اما اگر کوچک‌ترین امیدی برای ادامه فعالیت واحد تولیدی به چشم می‌خورد همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا این واحد باقدرت به کار خود ادامه دهد .
3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت و معدن تسهيلات آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان