Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:28:58 GMT

انتخاب رئیس مجمع عالی جهادگران بسیج سازندگی کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۵۴۱۷

انتخاب رئیس مجمع عالی جهادگران بسیج سازندگی کشور

معصومه پاشایی با رأی اکثریت جهادگران کشور به عنوان رئیس مجمع عالی جهادگران بسیج سازندگی کشور انتخاب شد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نمایندگان حرکت‌های جهادی شهرستان‌ها و استان‌های کشور معصومه پاشایی را به عنوان رئیس مجمع عالی جهادگران بسیج سازندگی کشور انتخاب و معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومه پاشایى بهرام، فرزند سردار شهید حسین پاشایی بهرام دارای مدرک دکتراى پزشکى و کارشناس حقوق فعال در امر خدمت‌رسانی به محرومین است. ساخت اولین سازه مهندسى بر فراز بام ایران(مسجد امام رضا(ع))، تأمین پزشک و پرستار و روانشناس برای اعزام به کرمانشاه به مدت شش ماه، شرکت در بیش از 120 اردوى جهادى در استان‌هاى تهران، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کردستان، گیلان و هرمزگان، تبلیغ فرهنگ و فعالیت جهادى بین جامعه پزشکى کشور و تشویق به شرکت در اردوهاى جهادى، تأمین پزشک براى دیگر گروه‌هاى جهادى از سوابق پاشایی بهرام است. وی به دلیل نجات جان یک مادر و فرزند به عنوان چهره برتر جهادی و انسانی در سال 94 انتخاب و شناخته شد.

برگزاری نشست خبری پویش «مادر قهرمان من» در خبرگزاری تسنیم

حضور در اردوهای جهادی بسترهای لازم برای رسیدن به قله‌های انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند و این موضوع شاه بیت حضور گروه‌های جهادی در عرصه خدمت‌رسانی، سازندگی و مجاهدت است و جهاد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

R1405/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان از کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون توسط سپاه این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ احسان جهان‌بخش، صبح امروز، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: 80کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار 20میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: 812صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

اجرای 8طرح آب‌رسانی در روستاهای پلدختر توسط سپاه لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت 14تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ 3200متری در لرستان، بیان کرد: 80هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در 160 شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی