Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@16:18:37 GMT

اخبار مشروح 13 دوشنبه، 29 بهمن 97

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۵۴۷۶

دیدار جمعی از مردم آذربایجان شرقی، با رهبر انقلاب،در سالگرد قیام مردم تبریز در بهمن ۱۳۵۶، تولید روزانه 45 میلیون لیتر بنزین یورو 5، با بهره برداری از مرحله سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، تعیین چگونگی واگذاری اموال‌دولتی به تامین اجتماعی و بخش خصوصی، در ادامه رسیدگی مجلس به لایحه بودجه سال 98، ادامه تنش میان بانیان نشست ورشو، سفیر لهستان در فلسطین اشغالی: سخنان مقامات صهیونیست نژاد پرستانه و ننگ آور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین اخبار این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این بخش خبری همچنین، افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، ادامه بررسی لایحه بودجه 98 در مجلس، نشست مسئولان عالی قضایی، فروش ارز در سامانه نیما، معافیت برای مرزنشینان، دستگیری عوامل باند فساد ارزی در مازندران، برپایی 1400 پایگاه امداد و نجات در نوروز 98، خدمات اورژانس هوایی، جاسوسی مخابراتی، توطئه جدید آمریکا علیه چین، تولید قطعات تحریمی نیروگاه ها، و چندین خبر دیگر پرداخته شده است.  دانلود   دانلود   دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل: راهی جز پاسخ دادن به حمله ایران نداریم

پایگاه خبری اکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی و یک منبع دیگر که در جریان تماس تلفنی وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا و وزیر جنگ رژیم اسرائیل قرار گرفته‌است خبر داد که یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل به لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا گفته‌است که اسرائیل گرینه‌ای جز پاسخ دادن به حمله ایران ندارد.

به گزراش هم میهن؛ بر اساس این توضیحات گالانت گفته‌است که اسرائیل نمی‌تواند اجازه بدهد موشک‌های بالستیک بدون اینکه پاسخی دریافت کنند در آسمانش شلیک شوند.

 بر اساس ادعای این رسانه وزیر جنگ اسرائیل در این تماس گفته‌است که اسرائیل معادله‌ای را که در آن ایران پس از هر حمله اسرائیل به سوریه در واکنش به اسرائیل حمله کند، نخواهد پذیرفت.

منبع این پایگاه خبری گفته‌است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل هم شنبه شب پیام مشابهی را به اطلاع جو بایدن رییس جمهور آمریکا رسانده‌است.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رئیس سازمان بودجه
  • نشست خبری فرمانده نزاجا به مناسبت روز ارتش
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رییس سازمان بودجه
  • اسرائیل: راهی جز پاسخ دادن به حمله ایران نداریم