Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@02:20:52 GMT

اتاقک کارگری آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۵۴۹۲

اتاقک کارگری آتش گرفت

حوادث رکنا: آتش سوزی اتاقک کارگری در بازار سنگ کیانشهر مصدومیت کارگر جوان را در پی داشت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، پایگاه خبری، ۱۲۵ همزمان با مشاهده ی شعله های آتش از سوی نگهبان و کارگران بازار سنگ روشن و تماس با سامانه ی ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله ساعت ۱۴:۴۸ ظهر دیروز زنگ ایستگاه ۲۱ را به صدا درآورد و نیروهای عملیات را به خیابان بروجردی جنوب، بعد از سه راه کیانشهر، بازار سنگ روشن اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ی حمزه جوادی فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که اتاقک کارگری و دفتر کار یکی از فروشگاه‌های سنگ به مساحت ۱۵متر مربع به دلیل نامعلوم آتش گرفته و شعله های سرکش آتش در حال سرایت به اتاقک مجاور بود.

وی افزود: با توجه به اینکه کارگر حدود ۳۰ ساله ی این فروشگاه که دچار سوختگی نیز شده با کمک حاضرین از محل خارج شده بود، آتش نشانان پس از قطع برق محل و کشیدن یکرشته لوله ی آبدهی وارد محل شدند و با مهار آتش، مشغول خاموش کردن آن شدند.

جوادی تصریح کرد: پس از حاضر شدن عوامل اورژانس، مصدوم برای مداوا تحویل تیم پزشکی شد.

وی افزود: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی و ایمن سازی محل حادثه با تحویل ملک به مالک و ارائه تذکرات ایمنی به وی، به عملیات خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث بازار حادثه پزشکی حوادث بازار حادثه پزشکی اخبار حوادث آتش سوزی سنگ آتش کارگر جوان کیانشهر عکس جوان زن قتل تهران زاهدان فیلم تجاوز دستگیر شد مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دبیرکل جمعیت هلال احمر می‌گوید تا امروز بیش از ۱۳ هزار بسته غذایی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است. حدود ۱۱۰ تیم امدادی کار کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را انجام می‌دهند. علاوه بر ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های جهادی، آتش‌نشانانی از تهران نیز به کمک هموطنان خود در جنوب کشور رفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • بدرود ؛ محمد نوری
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • فعالیت خاموش ۵ شرکت بین‌المللی حمل‌ و نقل در مازندران
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت