Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس می گوید: مسئولان وزارت صمت مدام تصمیمات خود را تغییر داده و یک روز از فروش خودروها به قیمت روز دم می‌زدند و روز دیگر می‌گفتند؛ باید به قیمت قبل به فروش برسند.

 

محمدحسین فرهنگی با اشاره به مشکلات خوردوهای پیش‌فروش شده و عدم تحویل به موقع آن‌ها به خریداران، گفت: برای حل مشکل پیش آمده در حوزه خودرو یک راهکار روشن وجود دارد و آن اینکه ارزش پول در زمان دریافت مبلغ نسبت به ارزش کل خودرو هرچه بوده اعمال و مابقی به قیمت روز گرفته شود، درواقع اگر فردی برای خرید خودروی ۳۰ میلیون تومانی، ۱۵ میلیون تومانی پیش پرداخت کرده، به معنای آن است که ۵۰ درصد پول خودرو را پرداخت کرده و اگر اکنون همان خودرو ۵۰ میلیون تومان شده متقاضی ۲۵ میلیون تومان آن را در زمان ثبت نام پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحلیل فوق برای خریدار و تولیدکننده قابل قبول و توجیه بود، اضافه کرد: متاسفانه باوجود پذیرش ازسوی خریدار و تولیدکننده، مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت مدام تصمیمات خود را تغییر داده و یک روز از فروش خودروها به قیمت روز دم می‌زدند و روز دیگر می‌گفتند؛ باید به قیمت قبل به فروش برسند.

 

ارسال پیام‌های تهدیدآمیز به متقاضیان خرید خودرو!

 

وی با ابراز تاسف از ارسال پیام‌های تهدیدآمیز به متقاضیان خرید خودرو، اضافه کرد: مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از هدررفت هزینه‌های بسیار به همان پیشنهاد نمایندگان رسیدند، بدین معنا که اگر فردی برای خودروی ۳۰ میلیون تومانی ۱۵ میلیون تومان پیش پرداخت کرده، به معنای آن است که ۵۰ درصد پول خودرو را پرداخت کرده و اگر اکنون همان خودرو ۵۰ میلیون تومان شده متقاضی ۲۵ میلیون تومان آن را در زمان ثبت نام پرداخت کرده است.

 

فرهنگی انتقاد کرد: اگرچه مسئولان به دنبال اجرای پیشنهاد فوق رفتند اما در اجرای آن نیز فراز و فرودهایی داشته و نتوانسته‌اند به درستی اجرایش کنند.

 

عضو کمیسیون صنایع  و معادن در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه هر یک از مسائل و مشکلات کشور راه‌ حل دارند و مجلس مشکلی در ارائه راه حل ندارند، گفت: امیدواریم مسئولان این پیام را از  مردم گرفته باشند که در عین حال که پشت سر نظام هستند انتظار تحول اقتصادی دارند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط

تین نیوز

گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه شنبه) دومین طرح فروش فوق العاده خودروی آریسان۲ دوگانه سوز در سال جدید را در حالی آغاز می کند که قیمت این خودرو را ۱۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا، حدود دو هفته پیش (٢٠ فروردین ماه) اولین طرح فروش گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ با فروش وانت آریسان٢ دوگانه سوز آغاز و اجرایی شد؛ این محصول که مجهز به استانداردهای ۸۵گانه است، در این دور (٢٠ فروردین ماه) با قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای ثبت نام متقاضیان عرضه شد.

 حال پس از گذشت دو هفته، مجدد گروه صنعتی ایران خودرو، امکان ثبت نام این محصول را برای مشتریان فراهم کرده است؛ اما ١٩۴ هزار و ۵٠٠ هزار تومان هم قیمت آن را افزایش داده است.

براین اساس وانت آریسان دوگانه سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳، در حالیکه تا دو هفته پیش به قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در عرضه کرده بود در دومین طرح فروش این محصول خود، وانت آریسان٢ دوگانه سوز مجهز به استانداردهای ٨۵گانه را به قیمت ۴١٣ میلیون و ٩٠٨ هزار و ٣٠٠ تومان در رنگ های سفید، مشکلی متالیک، نقره ای متالیک و خاکستری متالیک، با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، عرضه کرده است.

این گروه خودروسازی در راستای ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، از امروز (دوشنبه) امکان خرید وانت آریسان دوگانه سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳ (استاداردهای ۸۵گانه) را از طریق نمایندگی های این گروه خودروسازی آغاز می کند؛ مشتریان به منظور ثبت نام می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به ثبت نام این محصول اقدام کنند.

همانطور که اشاره شد، مهلت ثبت نام از امروز (چهارم اردیبهشت ماه) آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. مشتریان می توانند، پیش از مراجعه به نمایندگی در صورتی که پروفایل کاربری در سایت اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو ندارند، اقدام به ثبت نام و ایجاد نام کاربری و رمز عبور کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • با ۲۰۰ میلیون چه خودرویی بخریم؟
  • قیمت گواهی اسقاط خودرو‌های فرسوده تغییر می‌کند
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط خودروهای فرسوده
  • قیمت گواهی اسقاط خودروهای فرسوده تغییر می کند
  • خرید و فروش دلار متوقف شد؛ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟