Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن و حذف از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، قرارداد کارلوس کی‌روش پرتغالی با فدراسیون فوتبال کشورمان به پایان رسید و او با عقد قراردادی ۴ ساله هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از خروج کی‌روش از فوتبال ایران، نام‌های زیادی برای جانشینی این مربی اعلام شد. نام‌های خوزه مورینیو و زیدان، اروه رنار، یورگن کلینزمن و لوران بلان هم در رسانه‌ها مطرح شدند، اما فدراسیون فوتبال واکنشی به اسامی مطرح شده نداشت و تنها حسین کلانی، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در کمیته فنی فدراسیون فوتبال به صورت دموکراتیک تصمیم گیری می‌شود و در نهایت سعی می‌کنیم طی ۸ تا ۱۰ روز آینده مربی واجد شرایطی را انتخاب کنیم، اما به همین سادگی اجازه نمی‌دهیم فدراسیون هر قراردادی را امضاء کند.

شنیده می‌شود، اصلی‌ترین گزینه جانشینی کارلوس کی روش پرتغالی،  لوران بلان فرانسوی است که سابقه حضور در پاری سن ژرمن را دارد. این مربی متولد ۱۹۶۵ در فرانسه است و ۱۹۲ سانتی متر قد دارد. او در دوران بازیگری مدافع بود و در منچستریونایتد انگلیس، ناپولی ایتالیا، بارسلونا اسپانیا، مارسی فرانسه و اینترایتالیا بازی کردو  سابقه پوشیدن پیراهم تیم ملی کشورش را هم دارد.

بلان ۴ سال پس از خداحافظی از دوران بازیگری، سرمربی بوردو فرانسه شد و توانست با این تیم به قهرمانی در لیگ دست یابد و قهرمان جام حذفی نیز شود. او سپس بعد از ۳ سال در سال ۲۰۱۰ سرمربی تیم ملی فرانسه شد، اما نتوانست نتایج خوبی با این تیم بدست بیاورد و سال ۲۰۱۲ از خروس‌ها (لقب تیم ملی فوتبال فرانسه) جدا شد.

مربی بلندقامت فوتبال جهان سال ۲۰۱۳ سرمربی پاری سن ژرمن شد و تا ۲۰۱۶ در این تیم مربیگری کرد و از افتخارات او در PSG می‌توان به ۳ قهرمانی در لوشامپیونه (لیگ برتر فرانسه)، جام حذفی فرانسه و ... اشاره کرد. همچنین بلان افتخارات فردی زیادی را کسب کرده و چندین بار به عنوان مربی برتر فرانسه انتخاب شده است.

او در دوران مربیگری همیشه بالای ۵۰ درصد پیروزی داشته و نشان داده که  مربی باهوشی است.

فدراسیون فوتبال در صدد انتخاب سرمربی است و اگر این اتفاق رخ دهد، احتمال دارد یوز‌های کشورمان در مسابقات چین حضور یابند.

بیشتر بخوانید:

کفاشیان: پس از جام ملت‌ها بیکار می‌شویم، مجمع برگزار می‌کنیم

فن مارویک در آستانه سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران

امارات با گزینه احتمالی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران مذاکره کرد

انتهای پیام/

جانشین کی روش در تیم ملی فوتبال چه کسی است؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی فعلی تیم شمس آذر قزوین گزینه‌های جدید باشگاه تراکتور برای جانشینی پاکو خمس هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از جدایی پاکو خمس از تیم تراکتور، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جانشین این مربی در تبریز همچنان ادامه دارد و مدیران تراکتور نیز مذاکرات خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده‌اند.

در حالی که از همان ابتدا از یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به‌عنوان گزینه‌های اصلی مدیران تبریزی برای حضور روی نیمکت تراکتور نام برده می‌شد، حالا امیدها برای عملی شدن این اتفاق جذاب کمرنگ شده است و مربیان دیگری نیز به جمع گزینه‌های احتمالی اضافه شده‌اند.

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

در همین راستا از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اکنون گزینه‌ اصلی باشگاه تبریزی است و در کنار او سعید دقیقی نیز دیگر گزینه این تیم محسوب می‌شود.

تراکتور فعلاً تمرینات خود را زیر نظر محمد نصرتی پیگیری می‌کند و روز جمعه در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!