Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - استاندار اردبيل با رييس شرکت شهرک هاي کشاورزي تقاهم نامه اي امضا کرد که بر اساس آن 2500 هکتار شهرک گلخانه اي در پارس آباد مغان ايجاد مي شود.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري اردبيل، اين تفاهم نامه با هدف ايجاد اشتغال پايدار ، افزايش بهره وري از منابع آب، توليد محصولات کشاورزي صادرات محور و رونق اقتصادي استان منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبر بهنامجو ، استاندار اردبيل روز دوشنبه پس از امضاي اين تفاهم نامه گفت: ايجاد 10 هزار فرصت شغلي در منطقه از جمله اهداف انعقاد اين تقاهم نامه است.
وي همچنين توليد 700 هزار تن انواع محصولات صادرات محور، صادرات 300 ميليون دلار محصولات گلخانه اي به بازارهاي هدف و صرفه جويي 420 ميليون متر مکعب آب در مدت سه سال از ابتداي سال 98 را از اهداف اين تفاهم نامه برشمرد.
پارس آباد مغان در شمال اردبيل به همراه شهرستان بيله سوار مغان مهم ترين مناطق کشاورزي استان اردبيل مي باشد.
6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: چند واحد تولیدی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل راهی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علایی صبح چهارشنبه در جمع صنعتگران و واحدهای تولیدی در اردبیل اظهار داشت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی اردبیل با حمایت مالی از این واحدهای تولیدی درصدد حضور قدرتمند در بین تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان محسوب می شود تا در کنار معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

علایی اظهار داشت: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا با کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

وی این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی و توانمندی اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • سطح کشت فراسرزمینی به ۴۰۰ هزار هکتار می رسد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد