Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@23:08:43 GMT

آس اسپانیا: در یادگار امام جای یک سوزن هم نبود!

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۵۸۹۵

به گزارش ایلنا، سایت آس اسپانیا درباره دیدار بین استقلال و تراکتورسازی که با حضور پرشور طرفداران تبریزی مواجه بود، نوشت:"مسابقه لیگ ایران بین تراکتورسازی و استقلال، با توجه به سطح دو تیم، جمعیت غیر معمولی را به خود جلب کرد.

جمعه گذشته، تیم قدیمی لیگ ایران و قهرمان این مسابقات برابر هم بازی کردند. نتیجه این دیدار به ترتیب تراکتورسازی و استقلال را در رده چهارم و پنجم جدول رده بندی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در باشگاه تراکتورسازی بازیکنان سرشناسی که البته تجربه حضور در فوتبال اروپا را در کارنامه دارند، بازی کردند: مسعود شجاعی(اوساسونا)، کوین کنستانت(میلان) و آنتونی استوکس(سلتیک). با این حال در این بازی که با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی پایان یافت، اشکان دژاگه که سابقه بازی در فولام و ولفسبورگ را دارد گلزنی کرد.

نکته جالب توجه درباره این بازی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز بود. با توجه به اعلام خبرگزاری‌های محلی جمعیت حاضر در استادیوم بیش از 100 هزار نفر بود با اینکه گنجایش ورزشگاه بین 66,833 تا 80,450 است. به هر حال عکس منتشر شده از ورزشگاه نشان می‌دهد جمعیت حاضر در ورزشگاه غیرطبیعی بود چرا که حتی جای یک سوزن هم نبود!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز استقلال تهران هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با برتری 2 بر یک الهلال به پایان رسید ولی این تیم با توجه به شکست 4 بر 2 در بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نیمار، ستاره برزیلی الهلال که به دلیل مصدومیت این فصل را از دست داده، با حضور در ورزشگاه کینگدام آره‌نا از نزدیک بازی تیمش را تماشا کرد. نکته جالب عینک طبی ستاره برزیلی بود که مورد توجه قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898867

دیگر خبرها

  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد