Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیمیش می گوید به راحتی با هم تیمی هایش صحبت می کند و نظراتش را مطرح می کند.

طرفداری - یاشوا کیمیش یکی از بازیکنان بااستعداد و آینده دار بایرن مونیخ است که هم در فاز دفاعی هم در برنامه های هجومی تیم، نقش موثری دارد.

به گزارش ایندپندنت، کیمیش در یک مصاحبه طولانی در مورد موضوعات مختلف به اظهار نظر پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در چنین مصاحبه هایی شرکت می کنم، به جایی نگاه می کنم که از آن به موقعیت کنونی ام رسیده ام. برای همین مصاحبه برایم جالب می شود. وقتی در زمین هستید می خواهید مسئولیت به عهده بگیرید. در ضمن وقتی مثل من دقایق زیادی در زمین حاضر هستید حس می کنید مسئولیت زیادی بر دوش دارید. من هم می خواهم همه وظایفم را به خوبی انجام دهم. برایم مهم نیست کاپیتان هستم یا نه. می خواهم بهترین نمایشم را در زمین ارائه کنم. همیشه می خواهم یک هم تیمی خوب برای همه بازیکنان تیم باشم. می خواهم وقتی اشتباه کردند به آنها کمک کنم. و امیدوارم وقتی من اشتباه کردم هم تیمی هایم به من کمک کنند.

وی در ادامه افزود:

وقتی می بینم مشکلی وجود دارد در مورد آن با هم تیمی هایم صحبت می کنم. من بازیکن احساسی هستم و از گفتن نظراتم نمی ترسم. این شخصیت من است و نمی توانم پنهانش کنم.

از او سوال شد که آیا بیشترین تاثیر فوتبالی را گواردیولا روی کیمیش داشته است؟

بله البته. وقتی به بایرن آمدم از یک تیم دسته پایین تر آمده بودم. وارد یک دنیای جدید شده بودم. او همه چیز را به من نشان داد و خیلی خوب توضیح داد. مرا با فضاهای موجود در زمین آشنا کرد. من در جلسات تمرینی متعدد با بازیکنان کلاس جهانی تمرین کردم. از همان تمرینات بود که پیشرفتم شروع شد. سرمربی تیم فوق العاده بود. خیلی زود به تیم ملی رفتم و در بازی های جام ملت های اروپا شرکت کردم. پپ مرا تغییر داد و الهام بخش من بود.

وی در ادامه افزود:

او واقعا احساسی است. وقتی می بیند روندی غلط وجود دارد یا دچار اشتباه شده اید، مستقیما با شما صحبت می کند. او این کار را در رختکن یا یک روز بعد انجام نمی دهد. او می خواهد وقعیت را درک کنید. برای یک بازیکن هم این روش ساده تر است. بعد با خود فکر می کنید منظور او را می فهمم. او پپ گواردیولاست. به او اعتماد دارید چون می دانید صادق است.

و اما نظرات کیمیش در مورد یورگن کلوپ:

فوق العاده است که او تا این اندازه در زمین احساساتی است و این را با طرفداران تیم هم به اشتراک می گذارد. کاملا می توانید ببینید او چطور بازیکنانش را رو به جلو هدایت می کند. او آنها را یک سطح بالاتر می برد. هر بازیکنی در تیم کلوپ می تواند بهتر بازی کند. وقتی سبک بازی آنها را می بینید، مشخص است که خط دفاعی خوبی دارند و خط حمله شان فوق العاده است. سرعت بازی شان بالاست و بازیکنانی دارند که در دوئل ها به پیروزی می رسند. مبارزه با این تیم اصلا آسان نیست. کلوپ کارش را در لیورپول عالی انجام داده است. . 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • ماه و تأثیر آن بر زمین!
  • (تصاویر) وقتی مرسدس بهتر از این نمی‌شود!
  • وقتی مرسدس بهتر از این نمی شود! (+تصاویر)