Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@08:30:54 GMT

میزبانی لیگ فوتبال مناطق امید کشور به مهاباد رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۶۰۷۸

میزبانی لیگ فوتبال مناطق امید کشور به مهاباد رسید

منصور شاوله روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های لیگ فوتبال مناطق امید کشور پس از یک روز برگزاری در میاندوآب به دلیل بارندگی و نامساعد بودن زمین چمن این شهرستان به ورزشگاه آزادی مهاباد منتقل شد.
وی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی استادیوم آزادی مهاباد با توجه به فصل بارندگی در حالت مطلوبی برای برگزاری این مسابقات قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: رقابت های فوتبال زیرگروه امیدهای کشور با حضور 6 تیم شامل شهرداری اردبیل، عقاب تبریز، علم و ادب تبریز، وحدت سلماس، مهر و دانش میاندوآب و موکریان مهاباد هم اکنون در حال برگزاری است.
وی اضافه کرد: این مسابقات به صورت متمرکز به مدت چهار روز ادامه دارد و پیش بینی شده در هر روز سه بازی از ساعات 10 صبح تا 17 برگزار شود.
رییس هیات فوتبال مهاباد اظهار داشت: این مسابقات تا روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی مهاباد ادامه خواهد داشت.
زمین چمن مصنوعی ورزشگاه آزادی مهاباد با 25 میلیارد ریال هزینه تولید داخل کشور بوده و با استانداردهای لازم امسال به بهره برداری رسیده و مورد تایید فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) است.
مهاباد دارای 2 نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی و یک نماینده در لیگ دسته سوم باشگاه های کشور است.
9903/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آذربایجان غربی باشگاه های کشور زمین فوتبال لیگ برتر فوتبال 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد

حمیده صادقی در گفت‌وگو با مهر ضمن ابراز رضایت از کیفیت و کمیت رقابت‌های انتخابی کوراش بانوان در زاهدان اظهار کرد: فدراسیون ووشو بستر مناسب را در قالب یک برنامه‌ریزی خوب برای کوراش ترسیم کرده که خوشبختانه این ورزش همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون ووشو گفت: چهاردهمین دوره مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور در زاهدان با حضور ۲۰۰ ورزشکار و مربی از ۱۸ استان کشور در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد و میزبانی زاهدان نیز با شرایط خوبی به همت هیأت استان سیستان و بلوچستان و مسئولین استانی برگزار شد.

حمیده صادقی تصریح کرد: کوراش به یک رشته‌ی مدال‌آور برای ورزش کشور تبدیل شده و فدراسیون ووشو هم بستر خوب و منطقی را در قالب برنامه‌ریزی برای این رشته‌ی مهیج فراهم کرده و سطح کمی و کیفی بالای این رویداد رقابتی نیز بیانگر ادامه مسیر پیشرفت کوراش بانوان ایران است.

سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون ووشو با بیان اینکه کوراش بانوان رویدادهای مهم بین‌المللی را پیش رو دارد، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات که به منزله انتخابی تیم ملی هم محسوب می‌شد، این امیدواری را به وجود آورد که یک تیم ملی قدرتمند راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا تهران شود و برای ورزش کشور افتخارآفرینی کند.

کد خبر 6081967

دیگر خبرها

  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد