Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@14:11:21 GMT

وکیا: پرسپولیس فکر نکند دست پر برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۶۱۲۶

وکیا: پرسپولیس فکر نکند دست پر برمی‌گردد

مدافع راست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید برخی بازیکنان این تیم مجبور به فروش ماشین هایشان شده اند تا امور جاری زندگی  را مدیریت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، یوسف وکیا در تیم فولادخوزستان به فوتبال ایران معرفی شد و روز گذشته مقابل تیم سابق خود بازی کرد؛ دیداری که فشرده و نزدیک بود و در نهایت تیم فولادخوزستان با یک گل موفق به پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیا معتقد است که تیمش نمایش بسیار خوبی مقابل شاگردان افشین قطبی داشته و مستحق شکست نبوده. ادامه صحبت های ما با مدافع راست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان را در ادامه می خوانید.

 

تیم های حریف از اسم تیم ما می ترسند


 ما کلا فکر می کنم در لیگ هجدهم فقط دو بازی بد یکی  با پارس جنوبی در نیم فصل اول و یکی هم با تراکتورسازی در نیم فصل دوم داشتیم. همه بازی ها خوب بودیم. ولی واقعا نمی دانم اسمش را چه چیزی بگذارم؛ بدشانسی یا کم تجربگی. خدا را شکر اینقدر خوب هستیم که تیم های حریف از اسم تیم ما می ترسند.

 

فولادی ها می گفتن حق شما باخت نبود


دیروز با بازیکنان فولاد صحبت می کردم می گفتند حق شما نبود که بازنده باشید.  به هر حال روزی می شود که هر چقدر تلاش می کنی توپ هایت گل نمی شود. ولی خدا را شکر که توانستیم بازی آبرومندانه ای انجام دهیم.

 

اینقدر شرایط مالی بد بوده که بچه ها ماشین فروختند !


مشکلات مالی خیلی ما را اذیت می کند. کلا 30 درصد از قراردادمان را گرفتیم. این مبلغ را هم نفهمیدیم چطور آمد و چطوری خرج شد، چون یک روز 5 درصد می ریختند، یک ماه دیگر ده درصد و اصلا نفهمیدیم چطوری تمام شد. اگر تا الان اعتصاب نکردیم به خاطر مربی و هوادارانمان بوده. اینقدر شرایط بد بوده، برخی بچه ها در این مدت ماشین فروختند.

 

پول نداریم ولی کم نمی گذاریم


با این همه بازیکن وقتی وارد زمین می شود، مشکلات فراموش می شود و ما اصلا کم نمی گذاریم. با تمام وجود می جنگیم چون آبروی همه شهر مسجد سلیمان و بازیکنان در میان است. شاید برخی بچه ها پول تو جیبی ندارند ولی به خاطر کادر فنی خوبی که داریم ساکت شده اند و کادر فنی هم فقط روحیه می دهد تا با شرایط خوبی وارد مسابقات شویم.

 

تازه اول راه هستیم و 12 بازی مانده


ما شروع خوبی در نیم فصل دوم نداشتیم و فقط یک امتیاز گرفتیم ولی هنوز چیزی نشده و مسابقات زیادی مانده؛ ما اگر بازی با پارس را برده بودیم، شرایط خیلی بهتر می شد. الان اول راه هستیم. 12 هفته دیگر مانده. در این 12 هفته ممکن است تیم چهارم پنجم، اول شود یا تیم هایی که در همین رتبه ها هستند، سقوط کنند.

 


مقابل پرسپولیس دفاعی و برای یک امتیاز بازی می کنید؟


نه کلا استراتژی تیم ما اصلا دفاع نیست. کلا فوتبال خوب بازی می کنیم. شاید بدشانسی گریبان ما را بگیرد ولی دفاع نمی کنیم. در خانه بازی می کنیم و شک نکنید بازی سختی برای پرسپولیس است و اینطوری نیست که به راحتی با دست پر از مسجد سلیمان بروند.


بازی مقابل تیمی که با آن به فوتبال معرفی شدی؟


اگر بگویم حس خاصی نداشتم که دروغ است. من در آن خانواده 10 سال زندگی کردم و اگر اسمی دارم به خاطر فولادخوزستان است. خدا را شکر به من احترام گذاشته اند ولی فوتبال است و ممکن است مقابل تیمی بازی کنی که مثل خانواده ات است.

 

حرف پایانی؟ مسئولین به تیم ما نگاه کنند


انتظار داریم از مسئولین به این تیم نگاه کنند. شاید هر کس دیگری جای این بچه ها بود، کنار می کشید ولی به خاطر مردم کنار نرفتند و دلخوشی و امیدواری ما این است که مسئولین به خاطر مردم به ما انگیزه بدهند. خدا را شکر می کنیم که هواداران هم تا حالا اعتراضی نداشته اند و کل ورزشگاه حتی وقتی گل می خوریم، می ایستند.

یوسف وکیا نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوسف وکیا نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان

به گزارش "ورزش‌سه"، امین حزباوی پدیده فوتبال ایران در سال گذشته بود و به واسطه درخششی که در ترکیب فولاد خوزستان داشت به فوتبال قطر رفت و در فصل جاری برای السد بازی می کند.
حزباوی اگرچه در جام ملت‌های آسیا در فهرست نهایی امیر قلعه‌نویی قرار نگرفت اما بازیکنی آینده دار به شمار می رود که سرمربی تیم ملی حساب ویژه‌ای روی او برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 باز کرده است و در اولین اردوی تیم ملی پس از جام ملت ها در فهرست تیم ملی قرار گرفت.
حزباوی در مصاف رفت برابر ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف زمین مسابقه را ترک کرد و به همین دلیل امیر قلعه‌نویی در مصاف برگشت که در عشق آباد برگزار شد تصمیم گرفت در زمینی که مصنوعی بود و اصلا شرایط مناسبی نداشت، به حزباوی بازی ندهد تا مصدومیت او هم در آستانه بازی های حساس باشگاهی تشدید نشود.
در دیدار برابر ترکمنستان و در روز مصدومیت حزباوی این خلیل زاده و کنعانی زادگان بودند که در قلب خط دفاعی تیم ملی بازی کردند.

دیگر خبرها

  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد
  • اوسمار ویرا چه زمانی به ایران برمی گردد؟
  • پیراهن تیم ملی عوض شد(عکس)