Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، بهنام هنرور، معاون پژوهش مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 29 بهمن‌ماه با بیان اینکه اپلیکیشن‌های متعددی در حوزه سلامت وجود دارد، گفت: باید برای متناسب‌سازی اپلیکیشن‌های سلامت با نیازهای ایرانیان تلاش کنیم.
وی با تصریح اینکه امروز برخی پزشکان در رشته‌های تغذیه، روانشناسی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با استفاده از بستر وب و اپلیکیشن‌های موجود، خدمات مشاوره‌ای و پزشکی را ارائه می‌دهند، گفت: یکی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی شیراز کمک به توسعه این فعالیت‌ها و البته ارتقاء اطمینان بخشی به مخاطبان است.
معاون پژوهش مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به برگزاری کنگره سلامت همراه به شکل بین المللی در شیراز، گفت: این اقدام ابتکار مرکز تحقیقات سیاستگزاری سلامت علوم پزشکی شیراز بود که از سال 94 آغاز شد و امسال هم سومین کنگره را با حضور 5 کشور برگزار خواهیم کرد.
هنرور گفت: سلامت همراه اصطلاحی است برای برنامه کاربردی در زمینه طبابت و سلامت عمومی با استفاده از دستگاه‌های ارتباطی همراه و اکنون هم اپلیکیشن‌های داخلی و خارجی در این بخش فعال است.
معاون پژوهش مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی متولی سلامت جامعه محسوب می‌شوند، لذا باید به شیوه‌ای از سمت تامین کنندگان اطلاعات در اپلیکیشن‌ها اطمینان حاصل شود.
وی گفت: به حتم توسعه اپلیکیشن‌های سلامت، زمینه‌ساز کاهش ترافیک حضور بیماران، افزایش سرعت پاسخگویی، تامین نیاز بیماران در ساعات مختلف شبانه روز به مشاوره، تامین اطلاعات مورد نیاز در حوزه سلامت و کمک به پیشگیری از بیماری‌ها در سطوح مختلف خواهد بود.
هنرور تاکید کرد: امروز هم بسیاری از اطلاعات آموزشی خصوصا در زمینه پیشگیری از فشارخون، دیابت و آسم، به شکل پیامکی به مخاطبان ارسال می‌شود اما نیازمند توسعه این فعالیت‌ها با استفاده از ایده‌های خلاقانه و بسترهای موجود هستیم.
معاون مرکز تحقیقات سلامت فارس اضافه کرد: در این زمینه باید منافع تمام ذینفعان به شکل مناسبی دیده شود، گروه ایده‌پردازان، پزشکان، گیرندگان خدمات و ... باید در تمام ابعاد مد نظر قرار گیرند.
هنرور با بیان اینکه هدف اصلی این کنگره ایجاد فضایی برای تبادل نظر پیرامون ایده، تکنیک، برنامه کاربردی و ... است، گفت: کنگره سلامت همراه یا mHealth ، با محورهای دستورالعمل‌ها و استانداردهای سلامت همراه، خدمات بیمار محور در سلامت همراه، ارتقاء سلامت و سلامت همراه، کارآفرینی، سرمایه گذاری و بازاریابی در سلامت همراه، مخاطرات و چالش های سلامت همراه، کاربرد فناوری های نوین در سلامت همراه و سیستم اطلاعات سلامت و سلامت همراه، برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هدف از کاشت نهال ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از درختان و منابع طبیعی و همچنین توسعه فضای سبز دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه کاشت نهال با همکاری اداره کل منابع طبیعی انجام شد ادامه داد: کمک به حفظ محیط زیست و مراقبت از منابع طبیعی که خداوند برای سلامتی انسان‌ها قرار داده یک وظیفه انسانی محسوب می‌شود.

وی افزود: فضای سبز و هوای پاک سلامت خودمان و فرزندانمان و سلامت کره زمین را تضمین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • علوم پزشکی قم۴۰۰میلیاردتومان طلب دارد/کمبودهزار نیرو درحوزه سلامت
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان