Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@10:57:17 GMT

افتتاح پروژه تأمین برق منطقه یا تیر برق؟!

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۶۲۱۵

افتتاح پروژه تأمین برق منطقه یا تیر برق؟!

تصاویری که از افتتاح پروژه تأمین برق منطقه سقالکسار رشت در شبکه های اجتماعی منتشر شده با شبهه هایی همراه بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، تأمین برق پروژه بوم گردی منطقه سقالکسار و ارتقاء ظرفیت شبکه برق با احداث ۷ دستگاه ترانسفورماتور و ۳۶۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت و ۱۹۷۴ متر شبکه فشار ضعیف خودنگهدار، با اعتباری معادل ۲۴۲۴۰ میلیون ریال احداث و در ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تصاویری که از افتتاح این پروژه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است با شبهه هایی همراه بوده است و این شبهه را در ذهن کاربران ایجاد کرده است که یک تیربرق در محل مذکور افتتاح شده است.

 

این شبهه در ساعات گذشته به شکل گسترده در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است.

تصاویر افتتاح پروژه تأمین برق منطقه سقالکسار رشت را در ادامه می بینید:

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از بهره‌برداری پروژه روشنایی ناژوان حدفاصل میدان باغبان تا جاده سلامت شماره یک با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به درخواست شهروندان مبنی بر تأمین روشنایی مسیر دسترسی میدان باغبان (ابتدای خیابان الفت از سمت میدان سهروردی) به جاده سلامت شماره یک و سه (حاشیه جنوبی زاینده‌رود)، بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان حدفاصل میدان باغبان تا جاده سلامت شماره یک در دستور کار واحد بهینه‌سازی، نگهداری و تعمیراتِ اداره خدمات شهری مدیریت ناژوان قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه شامگاه ششم فروردین سال جاری همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به بهره‌برداری رسید و با تأمین روشنایی مورد نیاز بر اساس استانداردهای فنی، درخواست شهروندان اجابت شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه روشنایی ناژوان با اجرای ۴۵۰ متر طول حفاری، کابل‌کشی و نصب ۱۴ عدد فونداسیون و پایه شش متریِ دوطرفه، ۱۴ پروژکتور ۷۰ وات و LED ۱۴ عدد پروژکتور ۱۰۰ وات LED ضمن در نظر گرفتن شرایط بهینه مصرف برق و انرژی، با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

قائلی تاکید کرد: مسیر مذکور روشنایی نداشت، از این‌رو با اجرای این پروژه امنیت تردد استفاده کنندگان از مسیر مذکور به‌طول حدود ۵۰۰ متر طول و عرض ۱۶ متر بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع از عرصه تأمین شد.

وی گفت: اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها با تلاش و همت بی‌وقفه همکارانم در مدیریت این مجموعه ادامه دارد و خبرهای خوب اتمام پروژه‌ها به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

کد خبر 739518

دیگر خبرها

  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نیروگاه‌های تولید پراکنده برق
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نصب شده نیروگاه های تولید پراکنده برق
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • وزیر نفت: پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • اوجی: پالایشگاه جمع آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران افتتاح می‌شود
  • وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد
  • افتتاح آزادراه ۹.۶ کیلومتری جنوب‌ شرق تهران در سال جاری