Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@15:52:01 GMT

حرکت اتوبوس با دنده عقب مرگ پیرمرد ۹۰ ساله را رقم زد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۶۲۶۵

ساعت24-پیرمرد ۹۰ساله پس از تصادف با اتوبوس، فوت کرد.

 سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب با اعلام این خبر گفت: ساعت ۵۲: ۸ صبح امروز در مسیر غرب به شرق خیابان هوانیروز نرسیده به میدان المپیک یک مورد تصادف منجر به فوت بوقوع پیوست در این حادثه یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در حال حرکت با دنده عقب جهت پارک بوده با عابر پیاده که فردی مذکر حدودا ۹۰ ساله در کنار محور ایستاده بود برخورد و عابر در محل حادثه فوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                   

وی در ادامه افزود: به رانندگان عزیز  توصیه می نماییم از حرکت غیر ضروری با دنده عقب خودداری نمایند و وسایل نقلیه سنگین در هنگام حرکت با دنده عقب حتما از یک نفر کمک راننده استفاده نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر نباشیم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر بخشی از مسیر‌های پایانه دولت‌آباد اتوبوس شهری به دلیل اقدامات عمرانی برای رفع فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی و رفع مشکل طی ساعات آینده خبر داد.

علی مزیدی مسیر مسدود شده را بخشی از خیابان ایرانشهر از چهاراه ایرانشهر تا میدان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: از این رو روال حرکت اتوبوس‌های مسیر شماره ۵۵ که از پایانه دولت آباد حرکت کرده و بعد از طی خیابان کاشانی به پایانه جانباز می‌رسند، تغییر کرد.

وی همچنین از تغییر حرکت مسیر ۳۳ از پایانه دولت آباد و خیابان مهدی و مسیر ۲۳ از پایانه دولت آباد به خیابان امام، خیابان مهدی و خیابان مسکن و شهرسازی خبر داد و خواستار صبوری شهروندان تا زمان مرمت مسیر مزبور و استفاده از خطوط جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسیر‌های جایگزین تردد را خیابان شهید مطهری، میدان آزادی، خیابان فرخی معرفی کرد و افزود: مسیر به زودی بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)