Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سخنگوی وزارت کشور آلمان امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که شهروندان آلمانی که عضو گروه تروریستی داعش در سوریه بوده اند این حق را دارند که به کشور خود (آلمان) بازگردند.

وی در ادامه افزود: آلمان با آمریکا، انگلیس و فرانسه درباره شهروندان اروپایی عضو داعش که در سوریه بازداشت هستند در حال رایزنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه شهروندان آلمانی که در این گروه تروریستی عضو بوده اند، حق بازگشت به آلمان را دارند.

دونالد ترامپ روز شنبه در توییتر خود از کشور‌های فرانسه، انگلیس و آلمان خواست که حدود ۸۰۰ تروریست داعشی که در سوریه دستگیر هستند را به کشورهایشان بازگردانند و در صورتی که این تروریست‌ها را تحویل نگیرند، آمریکا مجبور است آن‌ها را آزاد کند. این در حالی است که وزیر دادگستری فرانسه پیشتر اعلام کرد که این کشور در حال حاضر آمادگی انجام این کار را ندارد.

پیش از این هم وزیر خارجه آلمان در خصوص بازگشت شهروندان آلمانی عضو داعش در سوریه گفته بود: اجرایی شدن درخواست رئیس جمهور آمریکا مبنی بر بازگرداندن ۸۰۰ نفر از تروریست‌های داعش به اروپا بسیار سخت است. بازگشت این نیرو‌ها زمانی ممکن خواهد بود که مطمئن شویم این افراد فورا بازداشت و در دادگاه حاضر خواهند شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت کشور سوریه آلمان انگلیس فرانسه وزیر خارجه رئیس جمهور آمریکا آلمان انگلیس رئیس جمهور آمریکا سوریه وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه

وزارت دفاع سوریه از انهدام مقرهای متعلق به تروریست‌ها در حومه‌های «دیر الزور» و «تدمر» و سقوط پهپادها در حومه «حلب» در شمال این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه در واکنش به حملات مکرر گروه‌های تروریستی به مواضع ارتش این کشور و روستاها، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد یگان‌های ارتش سوریه با همکاری نیروهای روسیه در جریان چندین عملیات دقیق هوایی توسط جنگنده و پهپاد، مقرهای متعلق به تروریست‌ها و مواضع و تجهیزات آنها در حومه دیرالزور واقع در شرق و تدمر واقع در مرکز سوریه را منهدم کردند.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، وزارت دفاع سوریه همچنین اعلام کرد یگان‌های ارتش سوریه در حومه حلب نیز شماری از پهپادهای تروریست‌ها را منهدم کرده و مانع از تحقق اهداف آنها شدند.

در جریان حمله هوایی، مقرهای تروریست‌ها به طور کامل منهدم شد و ده‌ها تروریست به هلاکت رسیدند که در میان آنها سرکرده‌های گروه تروریستی داعش نیز وجود دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • گزارش: چرا ناگلزمان به بایرن مونیخ نه گفت