Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@13:01:20 GMT

اجراهای خیابانی سی‌ و ششمین جشنواره تئاتر فجر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۶۴۰۷

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه، جلسه‌ای با حضور کاظم نظری، مدیر کل هنر‌های نمایشی، سعید ابریشمی راد؛ شهردار شهر شاهین‌شهر، محمود فرهنگ، رئیس کانون تئاتر دینی، سید رسول هاشمیان؛ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر؛ نوید توکلی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر، مریم سادات معلایی؛ مدیر هنری و شهرام نکویان؛ دبیر پایتختی کتاب شاهین شهر به منظور بررسی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان در شهر شاهین‌شهر برگزار و تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

نظری در این جلسه ضمن خوش‌آمدگویی به شهردار شاهین شهر و همراهان او گفت: در دیدار اخیری که اسفندماه در خلال رپرتوار «تئاتر کابردی» از شهر شاهین شهر داشتم، کیفیت سالن‌های اجرا را بسیار استاندارد دیدم، به نحوی که حتی در شهر‌های بزرگ هم نمونه آن را نداریم. همچنین برخورد مسوولین و مردم این شهر، با هنرمندان بی نظیر بود. همان زمان، به فکر اجرای رویداد تئاتر صاحبدلان در این شهر مستعد افتادم.

وی بخشی از انتقال جشنواره به شهر شاهین را نیز تمرکززدایی از پایتخت ذکر کرد و چنین تصریح کرد: به نظرم حق هنرمندان و مخاطب شهرهایِ غیرِ تهران هم بهره مندی از اجرا‌های تئاتر و جشنواره‌هاست. در حد مقدور و امکانات شهرها، تلاش می‌کنیم برخی از جشنواره‌ها در شهر‌هایی غیر از تهران هم برگزار شود.

سعید ابریشمی راد؛ شهردار شهر شاهین شهر نیز از اعتماد مدیرکل هنر‌های نمایشی در سپردن رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان به این شهر تشکر کرد و بیان داشت: من به نمایندگی از خودم، همکاران و مردم هنردوست شاهین شهر از اعتماد شما در واگذاری این رویداد تشکر می‌کنم و تمام توان و ظرفیت موجود را برای برگزاری باشکوه این رویداد به کار خواهیم گرفت.

در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری به امضای کاظم نظری به نمایندگی از اداره کل هنر‌های نمایشی و سعید ابریشمی راد؛ شهرداری شهر شاهین شهر به نمایندگی از شهرداری شهر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم