Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هنرمندان در ششمین روز جشنواره موسیقی فجر در سالن‌ها و سبک‌های مختلف برای علاقه‌مندان به اجرای موسیقی می‌پردازند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر از روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه آغاز به کار کرده است.

بر اساس جدول ارائه شده از سوی ستاد برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی برنامه کنسرت‌ها و نمایش فیلم‌های مستند موسیقی در روزپنجم سی وچهارمین جشنواره موسیقی فجر ۲۵بهمن به ترتیب زیر اعلام شده است:

تالار وحدت: ساعت ۱۸:۳۰ ارکستر «آیسو» به رهبری مازیار یونسی/ ساعت ۲۱:۳۰ تک نوازی پیانو هوشیار خیام

تالار رودکی: ساعت ۱۸:۳۰ گروه کُر شهر تهران به رهبری مهدی قاسمی/ ساعت ۲۱:۳۰ گروه بربطیان به سرپرستی حسین بهروزی نیا

فرهنگسرای نیاوران: ساعت ۱۸:۳۰ گروه «یاغلیق» به سرپرستی ساناز مرادی و گروه اسماعیل عظیمی/ ساعت ۲۱:۳۰ گروه «رخداد» به سرپرستی سهند شکرزاده و تک نوازی پیانو سارا صوفی سیاوس

برج آزادی: ساعت ۱۹ گروه «تنور تریو» به سرپرستی میلاد زنده نام/ گروه «علی پرکار»

تالار سوره حوزه هنری: ساعت ۱۹ گروه «میسان اهواز» به سرپرستی مهدی سواری/ گروه «شالو بوشهر» به سرپرستی عبدالله مقاتلی مطلق

برج میلاد: ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ کنسرت محسن ابراهیم زاده

سالن سیف‌الله داد خانه سینما: ساعت ۱۶:۳۰ «گوشه‌های اصفهان» به سرپرستی محمدرضا مهیمن - «هزار دستان امیرجاهد» به سرپرستی منوچهر مشیری/ ساعت ۱۸:۳۰: «آخرین بخشی» فرشاد فداییان

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر از روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه تا پایان روز دوشنبه ۲۹ بهمن به دبیری شاهین فرهت میزبان دوستداران موسیقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر موسیقی اخرین روز تالار وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مربی گروه سرود کریم اهل بیت (ع) آباده گفت: در پایان فصل سوم لیگ سراسری سرود ایران، گروه سرود کریم اهل بیت (ع) آباده به عنوان اول، گروه رایة الهدی قم، مقام دوم و گروه صاحب الزمانی‌ها از کرج مقام سوم را کسب کرده اند.

محمدمهدی یزدانبخش با بیان این که اختتامیه این فصل، در اردیبهشت و همزمان با دهه کرامت در آباده برگزار خواهد شد، افزود: مراسم اختتامیه قرار است به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شود.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • برنامه کامل بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها