Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، گروهی از قانون‌گذاران عضو حزب کارگر انگلیس، در نشست «سیاست‌های آینده بریتانیا» استعفای خود را اعلام کردند. 

 به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، این گروه علت خروج خود از حزب کارگر را رویکرد «جرمی کوربین» رهبر حزب، در قبال برگزیت و طرح ادعای ضدیهودی بودن او اعلام کردند. این استعفای گروهی می‌تواند موج دوم استعفا را به‌دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای مستعفی این حزب شامل «چوکا یومونا»، «کریس لزلی»، «لوسیانا برگر»، «گوین شوکر»، «آن کافی»، «مایک گیپس» و «آنگلا اسمیت» است که از هفته‌ها پیش‌تر صحبت از استعفایشان در مجامع مختلف پیچیده بود. این افراد در حال تشکیل گروهی به نام «گروه مستقل» هستند.

لوسیانا برگر در این مراسم گفت ارزش‌های ما تغییر نکرده‌اند اما کوچک شمرده شده و مورد حمله قرار گرفته‌اند. اکنون حزب کارگر اولویت‌های حزبی را به اولویت‌‌های ملی ترجیح می‌دهد. 

کریس لزلی نیز اذعان کرد حزب کارگر توسط چپ افراط‌گرا به گروگان گرفته شده است. وی افزود سیاست‌های بریتانیا کاملا درهم شکسته شده است و او نمی‌تواند در آینده نماینده دولتی باشد که توسط جرمی کوربین رهبری شود.

آن کافی نیز مدعی شد تفکرات ضدیهودی در حزب کارگر شیوع پیدا کرده است.

کوربین در واکنش به این استعفای گروهی گفت از تصمیم این هفت نماینده پارلمان برای خروج از حزب کارگر متاثر شده است.

کوربین، رهبر حزب مخالف دولت اصرار دارد طرح خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) برای بار دوم به همه‌پرسی گذاشته شود. وی همچنین این راه را پیش روی «ترزا می» نخست وزیر انگلیس گذاشته است که خط‌قرمزهایش را تغییر داده و طرح او را برای تشکیل اتحادیه گمرکی دائمی با اتحادیه اروپا بپذیرد.

او همچنین بارها در محافل عمومی از مردم فلسطین اعلام حمایت کرده است. کوربین در نشست سالانه حزب کارگر در سال گذشته میلادی گفت اگر زمام دولت را در دست بگیرد فورا فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت. او گفت: «ادامه اشتغال، گسترش غیرقانونی شهرک‌سازی و زندانی کردن کودکان فلسطینی [توسط رژیم صهیونیستی] عملی شنیع است».

 

 

۵۲ درصد از مردم بریتانیا در همه‌پرسی سال ۲۰۱۶ به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا رای دادند. اما این تصمیم تا کنون چالش‌های اساسی گسترده‌ سیاسی برای این کشور ایجاد کرده است که از جنگ‌جهانی‌دوم تا کنون سابقه نداشته است.

انتهای پیام/م

بیشتر بخوانید       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، پاکو خمز پس از شکست سنگین چهار بر یک تراکتور مقابل ذوب آهن تصمیم به استعفا از سرمربیگری این تیم گرفت تا تبریز را ترک کرده و تیمش را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی رها کند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور با پذیرش این استعفا تغییرات اصلی برای انتخاب جانشین خمز را به پایان فصل موکول کرد تا مربی موقت برای تیمش در نظر بگیرد و سرمربی جدید را در پایان فصل مشخص کند.

از این رو محمد نصرتی دستیار ایرانی خمز که او هم از پست خود استعفا داده بود حاضر به بازگشت شد تا به عنوان جانشین خمز تا پایان فصل هدایت تراکتور را عهده دار شود.

نصرتی امروز هم تراکتور را تمرین داد و قرار است فردا چهارشنبه جلسه‌ای را با مدیران باشگاه برگزار کرده و کارش را با این تیم ادامه دهد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور است.

کد خبر 844944 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • جدیدترین جزئیات دستمزد ۱۴۰۳ و حق مسکن کارگران ؛ سهم کارگر تقریبا هیچ !
  • سوره و آیه ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • زد و خورد در پارلمان گرجستان در جریان تصویب لایحه «ماموران خارجی»