Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@14:07:47 GMT

چند نکته درباره دعوای میراث‌داران حسینیه ارشاد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۶۶۲۳

صراط:

روزنامه صبح نو درباره حاشیه های به وجود آمده در مراسم تشییع پیکر همسر دکتر شریعتی نوشت:

ممانعت هیات امنا و متولیان حسینیه ارشاد از تشییع همسر دکتر شریعتی در حسینیه ارشاد، در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این مراسم تشییع و ترحیم چهره‌هایی مانند ابراهیم یزدی، علی اکبر معین‌فر، محمد بسته‌نگار و ناصر میناچی که از چهره‌های ملی‌مذهبی بوده‌اند در حسینیه ارشاد برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی چندسال پیش احسان شریعتی در مراسم ترحیم ناصر میناچی (رییس سابق و موسس حسینیه ارشاد) سخنرانی کرده بود.

آنچه باعث شده که از تشییع پیکر همسرشریعتی در حسینیه ارشاد ممانعت شود، احتمالا وصیت مرحوم میناچی(موسس حسینیه) است که از رییس هیات امنا خواسته مراقب باشند خاندان شریعتی ادعای میراث‌داری نکنند.

در سال‌های دورتر نیز شهید مطهری هم به‌دلیل دخالت‌های بیجای ناصر میناچی از آن جدا شده بود و کار را واگذار کرده بود.

حالا و پس از گذشت کمتر از پنجاه سال دوباره دعوا بر سر حسینیه ارشاد نمایان شد و این بار خاندان دکتر شریعتی از حسینیه ارشاد رانده می‌شوند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری

امتداد- با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران و همچنین بیش از 1800 تن از همکاران جدید، مراسم اختتامیه دوره های توجیهی شغلی بدو خدمت ویژه کارکنان جدید الاستخدام بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این که با همت، شفافیت در امور و کارگروهی تمام عیار در بانک زمینه ورود و استخدام همکاران جدید فراهم شد، افزود: با توجه به کسری کادر در بانک، استخدام نیروهای تازه نفس طی یک فرآیند در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نحو  انجام شد.

وی در ادامه به بانک ملی ایران به عنوان یک بانک پیشرو و پیشگام در نظام بانکی کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت و کارکردن در بانک ملی ایران یک افتخار است که امروز این توفیق نصیب شما شده و شما عزیزان باید به عنوان یک امانتدار و میراث دار  ، با تعامل، برخورد مناسب، انجام امور محوله، وظایف ذاتی خود را که به خوبی درجهت خدمات بهینه به مشتریان ، نگهداری و حفظ این امانت کوشا باشید.

دکتر نجارزاده با بیان این که مطلب افزود: بانک ملی ایران با ۹۵ سال قدمت و خدمت ، بیش از ۵۳ میلیون مشتری در سراسر کشور را به عنوان میراث بزرگ و گران بها که با تلاش گذشتگان به دست آمده است را   امروز به دست شما سپرده است و انتظار می رود این امانت را با تلاش و کوشش حفظ و توسعه دهید.

وی به غیرحضوری شدن عمده خدمات بانک اشاره کرد و گفت: از سال گذشته با یک کار گروهی و برنامه ریزی منسجم و هماهنگ عمده خدمات بانک غیرحضوری شد و توانستیم مراجعات مشتریان به شعب را در حد قابل توجهی کاهش دهیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش در این مراسم به یادگیری پیوسته و آموزش مستمر کارکنان اشاره کرد و گفت: آموزش هدفمند و کاربردی در بانک، برای همکاران موجب موفقیت، تغییر و تحولات خوبی خواهد شد.

تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در بانک از دیگر موضوعاتی بود که دکتر نجارزاده در این مراسم به آن پرداخت و تاکید کرد: همه کارکنان باید بدانند که مسیر شغلی و انتصابات در بانک شفاف است و با توانمندی، دانش کافی و وجود تجربه بی شک ارتقاء خواهند یافت.

وی در خاتمه این مراسم موفقیت های بانک در سال گذشته را قابل توجه دانست و تصریح کرد: بانک در سال گذشته با کمک نیروهای نخبه و بانکداران خبره خود بعد از سال ها توانست سهم خوبی از بازار را کسب کند و با افزایش سرمایه و مدیریت دارایی و بدهی جایگاه بانک را مجدد در نظام بانکی ارتقاء دهد.

در این مراسم کارگروهی با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد که در این کارگروه به تشریح، بیان مسائل و بررسی موضوعات مربوطه پیرامون امور بانک و همکاران جدید الاستخدام پرداخته شد .

گفتنی است، اهداء و درج نشان بانک به کارکنان جدید توسط مدیران ارشد بانک  بخش های پایانی این مراسم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • استقبال رسمی شهباز شریف از دکتر رئیسی
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی
  • تصویرِ سندِ ساواک: هدیه‌ی پدر علی شریعتی، به‌محمدرضا شریفی‌نیا
  • ابلاغ آیین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان صنایع‌دستی، هنر‌های سنتی و میراث‌داران تمدنی
  • آیین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان صنایع‌دستی، هنر‌های سنتی و میراث­‌داران تمدنی
  • تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری
  • هنرمندان با پرداختن به موضوعات دینی - ملی آنها را ماندگار می‌کنند