Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن بیست سالگی مرکز ivf بیمارستان فاطمیه همدان در حالی برگزار شد که هم‌اکنون این استان به یکی از قطب‌های درمان ناباروری غرب کشور تبدیل شده است.

جشن بیست سالگی مرکز ivf  بیمارستان فاطمیه همدان در حالی برگزار شد که هم‌اکنون این استان به یکی از قطب‌های درمان ناباروری غرب کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از همدان؛ شهره علی‌محمدی رئیس بیمارستان فاطمیه در جشن بیست سالگی مرکز ivf  این بیمارستان گفت: زمانی که این مرکز تاسیس شد در کشور تعداد مراکز ivf به انگشتان یک دست هم نمی‌رسید، اما خوشبختانه نه تنها این نوع مراکز افزایش یافته که  مرکز  همدان را می‎‌توان هم‌سطح دیگر مراکز کشور دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور متوسط سالیانه 30 هزار نفر به این مرکز مراجعه می‌کنند که یکی از کارهای این مرکز، درمان ناباروری بوده است.

مرضیه فریمانی رئیس بخش ivf  بیمارستان فاطمیه نیز در این مراسم گفت : هنوز ناباروری یک تابو است و افرادی که این  مشکل را دارند از ابراز آن خودداری می‌کنند.  

مهناز یاونگی رئیس مرکز تحقیقات  ناباروری نیز در این نشست با بیان اینکه این مرکز با تمام توان علمی و تجربیات خود به فعالیت‎‌های خود ادامه می‌دهد و در کشور جز یکی از سرآمدان است، یادآور شد:  ایلام،  زنجان،  قزوین و  البرز  از استان‌هایی هستند که به این مرکز مراجعه می‌کنند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بیمارستان درمان همدان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی

حمید چوبینه افزود: تغییر سبک زندگی، مشکلات ژنتیکی و زندگی های مجردی از مهمترین عوامل آمار کاهش موالید به شمار می رود که برخی از آنها حتی در آمارهای ناباروری به شمار نمی روند.

وی اظهارداشت: این مسایل یکی از اصلی ترین دلایل کاهش موالید به شمار می رود و باید با فراهم کردن بسترها، شاهد افزایش نرخ باروری باشیم.

چوبینه ادامه داد: همچنین خانواده هایی را مشاهده می کنیم که در حسرت داشتن فرزند هستند اما فرزندآوری برایشان مقدور نیست و در انجمن علمی و تخصصی ناباروری تلاشمان بر این است که مشکل این گروه از خانواده ها را با به روز کردن مباحث علمی و دانش درمان ناباروی برطرف کنیم.

وی با اشاره به برگزاری بیست و سومین کنگره باروری و ناباروری ایران پنج تا هفت اردیبهشت ماه، گفت: برگزاری این کنگره با توجه به میانسالی جمعیت و آمار فرزندآوری بسیار اهمیت داشته و انجمن علمی و تخصصی ناباروری قدمت نزدیک به ۲۵ سال دارد و تلاش می کند که مشکلات در حوزه ناباروری را کاهش دهد و به همین منظور با انجمن های مختلف مانند جنین شناسی، اورولوژی و نازایی تعامل دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: دستاوردهای جدید علمی و مباحث روز دنیا با حضور محققان و پزشکان ایرنی در کنگره ناباروری مورد بحث و تعامل قرار می گیرد و این مباحث با مسولان حوزه بهداشت در میان گذاشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد
  • کاهش سرعت نزولی نرخ باروری و جمعیت در کشور/ اجرای دو برنامه پیشگیری از ناباروری در کنار درمان‌های تخصصی
  • مرگ‌ومیر حوادث ترافیکی در خوزستان ۱۲ درصد کاهش داشت