Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:59:35 GMT

بخش خصوصی برای حفظ بنیه اقتصادی کشور تلاش کند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۶۷۰۴

بخش خصوصی برای حفظ بنیه اقتصادی کشور تلاش کند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حداد عادل در مراسم نکوداشت سید علاءالدین میرمحمد صادقی که عصر امروز(دوشنبه) در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: بیش از ۴۰ سال است ایشان را می‌شناسم و از هنر ایشان در مدرسه سازی اطلاع دارم. مرحوم پدرم می‌گفت ما بازرگان و تاجر درست هم داریم که نمونه‌اش میرمحمد صادقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن می فرمایند در روز قیامت برای هر جماعتی یک الگویی را حاضر می‌کند و پیامبر الگوی امت اسلام است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این موضوع که شهید چمران الگویی برای دانشگاهیان در قیامت است، افزود: به نظرم شهید چمران فردی بود که دکتری فیزیک پلاسما داشت واما ایمان و عشق به وطن او را از آمریکا به جنوب لبنان کشاند و سپس در جنگ تحمیلی حضور یافت.

حدادعادل تصریح کرد: نمی خواهم عصمت برای حاج علاءالدین میرمحمدصادقی قائل شوم اما او یک الگو برای همه فعالان اقتصادی نظام است. در شرایطی که برخی از آن سوی بوم انقلاب افتادند، میرمحمد صادقی نشان داد می‌توان سالم و انقلابی بود و فعالیت اقتصادی کرد.

وی با طرح این موضوع که برگزاری مجلس نکوداشت برای علاءالدین میرمحمد صادقی کار پاکیزه‌ای است، افزود: همه کسانی که اینجا جمع شدند دلشان در گرو این ارزش هاست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان در جنگ اقتصادی ما را هدف گرفتند بخش خصوصی باید همه توان خود را برای حفظ بنیه اقتصادی کشور قرار دهد.

حدادعادل عنوان کرد: همانطور که رهبرانقلاب اصل ۴۴ بخش خصوصی را تبیین کردند، دولت باید موانع را از سر راه بخش خصوصی بردارد. امروز جنگ اقتصادی است همانطور که در سال ۳۲ هم جنگ اقتصادی به راه افتاد.

وی عنوان کرد: امروز بازرگانان ایران باید الگوی خود را بازرگانانی همچون میر محمد صادقی قرار دهند.

کد خبر 4545969 اکرم سادات حسینی شبستری

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی غلامعلی حدادعادل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه ایران نوشت: سایت بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با محمد صادقی، خبر از فرار او از ایران داد و اعلام کرد که صادقی هم اکنون در پاریس به سر می‌برد.

محمد صادقی تابستان سال گذشته به دلیل برخی موارد اتهامی و ادای توضیحات در ارتباط با حمایتش از جریان آشوب در کشور بازداشت شد و در نهایت آذر ماه سال گذشته رسانه‌ها خبر دادند که او به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم شده است.

صادقی پیش‌تر با پوشش و آرایش‌ زنانه، تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود.

کد خبر 847106 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم تلویزیون بی بی سی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟