Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سید سعید سید هاشمی در آیین رونمایی از مجموعه شناسنامه شهدای جبهه مقاومت که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنگره شهدای جبهه مقاومت در استان قم، گفت: کنگره شهدای جبهه مقاومت در روز‌های اخیر توسط اصحاب رسانه استان قم در حال برگزاری بوده که از یک ماه پیش به‌طور عملی شروع‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد از برگزاری این کنگره،عنوان کرد: یکی از کار‌های فرهنگی که در این کنگره انجام‌شده، تألیف کتابک‌هایی بوده که شامل مختصری از زندگی‌نامه و ویژگی‌های شخصی برخی از شهیدان جبهه مقاومت است.

محمدحسین قاسمی با اشاره به اینکه برخی از این کتابک‌ها برای بار دوم قرار است چاپ شوند،عنوان کرد: در تألیف این کتاب‌ها سعی شده تا علاوه بر خلاصه‌سازی، از طراحی جدید و قطع کوچک استفاده شود تا نوجوان با رغبت بیشتری از این کتابک‌ها استفاده کنند.

مدیر انتشارات کتابک در ادامه این جلسه بیان کرد: در کتابک‌هایی که تحت عنوان شناسنامه شهدا تألیف شده، سعی شده تا خلاصه‌ای از وضعیت زندگی و سلیقه و علاقه‌های ۱۰ شهید از شهدای مختلفی مانند شهیدان مدافع حرم و شهدای هسته‌ای در زمینه‌های متفاوت گردآوری شود.

در ادامه این جلسه از مجموعه شناسنامه‌های شهدای کنگره مقاومت رونمایی شد.

انتهای پیام/ح

مجموعه کتاب‌های «شناسنامه شهدا» در قم رونمایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد

همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، در قم برگزار شد.

در این همایش آئین رونمایی از ۱۵ مجلد از مجموعه آثار بقیع با حضور آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

در پایان نیز از ۶ نفر از پژوهشگران فعال در عرصه بقیع، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود