Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:57:14 GMT

حضور سپاه پاسداران در سیستان فرا قومیتی است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۶۷۶۳

حضور سپاه پاسداران در سیستان فرا قومیتی است

اکبر ترکی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پاسدارانی که از اصفهان به سیستان و بلوچستان رفتند، پاسدار جمهوری اسلامی بودند و پای انقلاب ایستادگی کردند، گفت: پاسدارانی که در حمله تروریستی خاش به شهادت رسیدند علاوه بر پاسداری از مرزها، فعالیت های سازندگی مهمی در استان سیستان و بلوچستان انجام می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سپاه اصفهان اخیرا وارد سیستان و بلوچستان شده است و به دنبال محرومیت زدایی و بهبود معیشت مردم است به همین جهت پروژه های مهمی در خصوص آبرسانی، پل سازی و جاده کشی در دستور کار دارد؛ بسیاری از شهدای اخیر مهندسانی بودند که فعالیت های سازندگی و جهادی انجام می دادند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، حضور سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان را فرامذهبی و فراقومیتی خواند و افزود: انتظار نداریم که امروز مسئولان ما بگویند که از دشمنان انتقام نخواهیم گرفت.

ترکی با بیان اینکه نباید در برابر امارات و عربستان کوتاه بیاییم، افزود: باید به این اقدامات جواب دندان شکن بدهیم.

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان در کمیسیون امنیت ملی اظهاراتی داشتند که موجب نگرانی ما شد، گفت: شهدای اصفهان عضو رسمی سپاه بودند، آیا حاضر هستید فرزندان شما به جای رفتن به خدمت سربازی فقط شش ماه در این مناطق حضور یابند؟

کد خبر 4545854

منبع: مهر

کلیدواژه: حمله تروریستی سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد توزیع آرد و صد‌ها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و ... از اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه سردار سرتیپ دوم پاسدار علی خلیل آبادی معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس عنوان کرد: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات موثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل زده انتقال ۶ تن محموله غذایی و دارویی از جمله کالا‌های اساسی دارو، پتو و کنسرو و... جهت کمک به مردم در استان سیستان و بلوچستان کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیرو‌ها جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسئولان از مناطق سیل زده با انجام پرواز‌های عملیاتی اشاره کرد.
وی افزود همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جهت کمک به مناطق سیل زده اقدامات گوناگونی را در حوزه مردمی و ارسال اقلام قضایی و دارویی انجام داده است.
سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد توزیع آرد و صد‌ها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و ... از دیگر اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد یک تریلی آرد ۲۰ رول بزرگ پلاستیک، یک محموله سبد کالا، آب معدنی ۱۰۰۰ بطری از دیگر کمک‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بوده است.
وی ادامه داد نیروی زمینی سپاه همیشه در کنار مردم عزیز و انقلابی سیستان و بلوچستان بوده است و کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان اصفهان در حمایت از عملیات موفق وعده صادق + فیلم
  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • مردم اصفهان در حمایت از عملیات وعده صادق راهپیمایی کردند
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان
  • حریم هوایی صهیونیست‌ها و تابوی شکست‌ ناپذیری اسرائیل با اقدام سپاه پاسداران درهم شکست