Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) مراسم تشیییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی جاده- خاش زاهدان حامل رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) با حضور پرشور مردم ولایت مدار استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد، مردم اصفهان با حضور چند صد هزار نفری خود حضور باشکوهی در این مراسم داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدای این حادثه تروریستی پس از تشییع بر روی دستان مردم اصفهان در گلستان شهدای اصفهان و برخی از شهرستان‌های استان به خاک سپرده شدند.

امید اکبری، مرتضی فاضل، رضا رحیمی، اسماعیل کرمی در گلستان شهدای اصفهان، علیرضا پناه‌پوری و علی اکبر قبادپناه در گلستان شهدای شهرضا، سعید سلیمی در روستای افجون شهرستان تیران و کرون، محسن صفری و تقی مهرابی در شهرستان فلاورجان و داود میرزایی در روستای علی عرب شهرستان چادگان به خاک سپرده شدند.

همچنین روح اله بابایی در روستای حسن رباط شهرستان میمه، علی خادمی در امامزاده سید محمد شهرستان خمینی‌شهر، یحیی و ابراهیم براتی و حسنعلی ترکیان در گلستان شهدای درچه، یونس امیری در روستای دهنو از توابع شهرستان بروجن و حسین قدیری در روستای کفران شهرستان ورزنه خاکسپاری شدند.

عبدالرضا بروجی در شهرستان بروجرد استان لرستان، ابراهیم صیادی، میثم عبدالله‌زاده و سید ابوالفضل موسوی و سید ثاراله موسوی در شهر کاشان، عباس کوهی در شهرستان خور و بیابانک، حیدر براتی در روستای آبگرم تیران و کرون، محمد صابری و مهدی نوروزی در شهرستان سمیرم، حسن مجیدی در گلستان شهدای محله دستگرد اصفهان به خاک سپرده شدند.

سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم ولایت مدار استان اصفهان در مراسم تشییع شهدای مدافع حریم امنیت تقدیر و تشکر کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین یادواره و کنگره شهدای این منطقه خبر داد و گفت: این یادواره با سخنرانی «سردار یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز نوزدهم اردیبهشت در مسجدسید اصفهان برگزار می‌شود.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان اظهار کرد: شهیدان مسئولیت‌پذیر بودند و جان خود را خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند، بنابراین زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها کمتر از شهادت نیست و مملکت را نسبت به فتنه و توطئه دشمنان بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروز و جوانان از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است، افزود: نیاز امروز جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این منطقه بیش از ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است که از شهدای شاخص شهید بهشتی، خرازی، میثمی و قوچانی را می‌توان نام برد، خاطرنشان کرد: نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان با سخنرانی سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز نوزدهم اردیبهشت ساعت ۲۰:۰۰ در مسجدسید اصفهان برگزار می‌شود.

رضی‌زاده گفت: این برنامه با آیتم‌های مختلف روایتگری، مداحی و اجرای سرود کودکان همراه خواهد بود و بیش از ۴۰۰ نفر از کودکان با تمثال شهدا اجرای سرود خواهند داشت.

کد خبر 747344

دیگر خبرها

  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود