Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:55:09 GMT

نظارت بر تسهیلات واحدهای تولیدی ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۷۰۰۳

نظارت بر تسهیلات واحدهای تولیدی ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جهانگیری در جلسه بررسی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی استان گفت: واحدهای تولیدی در طی زمان مشخص باید گزارش کاملی از روند فعالیت خود را با توجه به تسهیلات جذب ‌شده ارائه کنند .

وی بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی در شرایط تحریم تأکید و اظهار کرد: در عین اینکه افزایش نرخ ارز در برخی از موارد مشکل‌آفرین بوده اما برای تولیدکننده واقعی با محوریت صادرات فرصت مغتنمی است که باید از این فرصت استفاده کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در شرایط فعلی اشتغال حتی یک نفر برای ما بسیار مهم است و باید همه تلاش کنیم تا ضمن حفظ اشتغال موجود نسبت به اشتغال‌زایی قدم برداریم .

وی ادامه داد: افزایش نرخ ارز باعث کاهش قاچاق در برخی از تولیدات از جمله پرده شده است و امروز بهترین فرصت برای واحدهای تولیدی است تا از فرصت پیش رو به نحو شایسته استفاده کنند .

وی با تأکید بر نگاه تخصصی در بررسی مشکلات واحدهای تولیدی اظهار داشت: اگر در جلسات کارشناسی به این نتیجه رسیدیم که واحدی به مرحله مرگ رسیده است نباید اصرار بیجا برای ادامه فعالیت آن داشته باشیم اما اگر کوچک‌ترین امیدی برای ادامه فعالیت واحد تولیدی به چشم می‌خورد همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا این واحد باقدرت به کار خود ادامه دهد .

کد خبر 4545971

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات بانکی علی جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی تنها اعتماد به بخش خصوصی و مردم است و در حوزه مسکن با توجه به آنکه باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود می‌توان با اختصاص زمین و پرداخت تسهیلات این موضوع را اجرایی کرد.

به گفته وی، طی سال های گذشته با اختصاص اراضی به متقاضیان توانسته ایم بخش زیادی  از واحدهای نهضت ملی مسکن را به مرحله اجرایی برسانیم و این طرح تا حدود زیادی موفق بوده است.

او می گوید: اجرای طرح‌های واحدهای کوتاه مرتبه و طراحی نقشه ساده برای ساخت می‌تواند انگیزه متقاضیان را برای ورود به این بخش بیشتر کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی سازندگان بخش خصوصی و سرمایه های آنها و همچنين  مردم را به سمت بازار مسکن هدایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • ۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته