Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی، حسین نصیرزاده را به سمت «رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران» منصوب کرد.

در متن حکم طهرانچی آمده است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر حسین نصیرزاده
با اهدای سلام و تحیات
با توجه به تصویب ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی و با عنایت به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظر به تغییرات صورت گرفته در ساختار جدید دانشگاه وظایف و اختیارات مسئولیتی به پیوست این حکم ابلاغ می‌شود.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه جدی خانواده‌ها به نیاز عاطفی و غریزی جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در کارگاه خانواده متعالی که با حضور مسئولان و اولیای دانشجویان برگزار شد، محور خوشبختی فرزندان را خانواده‌ها دانست و گفت: اگر مثلث «دانشجو، دانشگاه و خانواده» را در نظر بگیریم همفکری و تعامل بیشتر خانواده‌ها با استادان و دانشگاه در کاستن از خطراتی که دانشجویان را تهدید می‌کند کارساز است.

وی ادامه داد: طرح موضوع خیلی از مشکلات باید نزد روانشناس انجام گیرد و دانشجو به صورت فردی مداوا شود. جوان دارای نشاط، شادابی و مجموعه‌ای از فرصت‌هاست که باید آن را در راه صحیح هدایت کرد و به فضیلت رساند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد متذکر شد: راهزنان فکر، عقل و اندیشه جوانان با استفاده از فضای مجازی و شبهه در حال بیمار کردن فرزندانمان هستند و چون در پیشگیری موفق نبودیم در درمان با مشکل مواجه هستیم.

زارع، تمایل به جنس مخالف را یک نیاز طبیعی دانست که در دانشگاه به‌دلیل قرار گرفتن در فضای مختلط بروز می‌کند و والدین نباید نسبت به وجود آن تغافل داشته باشند، در گام نخست دانشجو باید نفس خود را مدیریت کند.

وی افزود: وظیفه مهم دیگری که خداوند بر عهده پدران، مادران و استادان  قرار داده، هدایت و مهیا کردن زمینه ازدواج آنان است، خداوند در آیه ۳۲ سوره نور می‌فرماید: «وانکحوا الایامی منکم و الصالحین من عبادکم و امائکم ان یکونوا فقراء یغنهم اله من فضله و اله واسع علیم».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افزود: امام صادق (ع) در توضیح این آیه فرمودند که توسعه‌ زندگى در سایه‌ى ازدواج است و کسى که از ترس فقر ازدواج نکند، به خداوند سوءظن برده است.

زارع، فطرت انسان را خداجو و پاک دانست و ادامه داد: گاهی اوقات جوان ما، با شرکت در محیط معنوی مانند راهیان نور، فطرت خداجوی او از خواب غفلت بیدار شده و مسیر خود را شناخته و بیمه می‌شود.

به گزارش آنا، در ادامه این نشست استادان روانشناس دیدگاه‌های خود را در زمینه شناخت و پرورش جوانان مطرح و به سوالات والدین شرکت‌کننده در این کارگاه پاسخ دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افکار عمومی به سمت جهش تولید هدایت شود/ راه‌اندازی شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان
  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری