Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم حدادی فر گفت: یک دیدار سخت مقابل الغرافه داریم و برای رسیدن به لیگ قهرمانان به پیروزی نیاز داریم.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حدادی فر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی مقابل الغرافه گفت:  بازی سختی را مقابل الکویت پشت سر گذاشتیم و فردا یک دیدار سخت دیگر مقابل الغرافه قطر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 می دانیم که برای راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا باید پیروز این دیدار باشیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا صعود کنیم.

کاپیتان تیم ذوب آهن با اشاره به مهدی طارمی بازیکن ایرانی تیم الغرافه تصریح کرد: همه می دانیم مهدی طارمی فوتبالیست خوبی است و یکی از بهترین های ایران و آسیا است. او می‌تواند اثر گذار باشد اما بیشتر به این فکر می کنیم که با یک تیم خوب به نام الغرافه قطر روبرو هستیم.

حدادی فر افزود: به هرحال هرتیمی دوست دارد در زمین خودش و مقابل هوادارن بازی کند و زیبایی فوتبال به هوادارانش است. در بازی فردا مهمان الغرافه هستیم و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الغرافه قطر فردا سه شنبه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم می روند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: الغرافه قطر ذوب آهن قاسم حدادی فر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت

سرمربی اینتر به پیروزی تیمش مقابل میلان و فتح اسکودتو در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل جاری سری A ایتالیا واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌و‌سوم سری A، موفق شدند در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود یعنی میلان غلبه کنند و ضمن فتح دربی دلامادونینا، بیستمین قهرمانی خود در تاریخ این رقابت‌ها را هم قطعی کنند، پس از این دیدار گفت: ما می‌خواستیم در این بازی برنده باشیم. صبح بازی به جزئیات دیگری پرداختیم که برای این بازی خیلی مهم بود. ما ضربات شروع مجدد را با هم بررسی کردیم. ما یک بازی عالی و بسیار هوشمندانه انجام دادیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی افزود: خوشحالم که با شکست میلان فاتح اسکودتو شدیم. ما باید عملکردمان در سه سال اخیر (از زمان روی کار آمدن او در اینتر) را آنالیز کنیم. روند ما در فصل جاری خیلی خوب بوده است. ما برای سومین فصل متوالی فاتح سوپرجام ایتالیا شدیم اما من به عملکردمان مقابل رئال مادرید در فصل اول حضورم در اینتر نگاه می‌کنم. به این نگاه می‌کنم که این تیم از اول چطور بازی می‌کرد. ما شب‌های فراموش‌نشدنی را در کنار هم تجربه کرده‌ایم.

سرمربی اینتر تصریح کرد: این حس فوق‌العاده‌ای است. قهرمانان زیادی در این داستان وجود داشته‌اند، من به بازیکنانم، به باشگاه و رئیس‌مان که همیشه مهم بوده، فکر می‌کنم. من همچنین به خانواده‌ام فکر می‌کنم. بارها کارم را به خانه برده‌ام و وجود آنها برای من اساسی بوده‌ است.

ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

اینزاگی همچنین در تمجید از مدافع 36 ساله‌اش که در این بازی گل اول اینتر را به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: وقتی به اینتر آمدم، واقعاً می‌خواستم آچربی را هم در اینتر داشته باشم و می‌دانستم که او به ما کمک خواهد کرد. ما صبح بازی بیش از یک ساعت زیر باران شدید روی ضربات شروع مجدد، تمرین کرده بودیم. در این بازی هم روی همین ترفندی که صبح بازی رویش تمرین کرده بودیم به گل رسیدیم.

وی در پایان درباره آمدنش به اینتر گفت: زمانی که لاتزیو را ترک کردم، برخی به من گفتند که به اینتر نرو اما من احساس می‌کردم که باید این کار را انجام دهم. آنها به من گفتند که اینتر تازه قهرمان سری A شده و در حال فروش بازیکنان‌شان است. من اما ماروتا را از سامپدوریا می‌شناختم و شناخت طولانی مدتی از باچین و آئوسیلیو داشتم. به نظرم آمدن به اینتر انتخابی هوشمندانه بود و می‌دانستم که می‌توانم با این تیم نتایج خوبی کسب کنم.

اینتر در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل جاری سری A ایتالیا، با 86 امتیاز صدرنشین و قهرمان این رقابت‌هاست، این در حالی است که تیم‌های میلان و یوونتوس به ترتیب با 69 و 64 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • رییس سابق بارسلونا: ال کلاسیکو؟ امیدوارم بایرن مونیخ رئال مادرید را حذف کند!
  • تسلیم الهلال مقابل بایر؛ رکورد شکست‌ناپذیری از عربستان به آلمان رفت