Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس راه استان زنجان با حضور در محورهای مواصلاتی و برف گیر به خودروهای گرفتار در برف امداد رسانی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; با ورود سامانه بارشی سرد از طی روز گذشته به استان زنجان و بارش برف در محورهای کوهستانی که موجب مشکلاتی در تردد در برخی محورها شد، ماموران پرتلاش پلیس راه استان با حضور در این محورها با همکاری دیگر گروه های امداد و نجات جاده ای به امداد رسانی و کمک به در راه ماندگان و خودروهای گرفتار در برف پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم نرسیده به صحنه بازسازی جرم فوت کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران، مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمان وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقان حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایر ماموریت‌های پلیس ندارد.

یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران که دارای ۹ مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیت نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودرو‌ها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر شده و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌شود.

این تصاویر نشاندهنده شکستن شیشه خودرو‌ها توسط متهم است
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بنا بر دستور قضایی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محل جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه می‌شود، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل شده و برابر اظهارات تخصصی کادر درمان، متهم از قرص نامعلوم استفاده کرده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدام متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحت پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقدامات تبهکارانه این فرد منتشر شده است.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • متهم نرسیده به صحنه بازسازی جرم فوت کرد
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • روند سوخت‌رسانی در زنجان عادی است
  • کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور
  • نجات ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعاتِ مارشک مشهد
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • ۴۸۸۵ کودک به حامیان زنجانی واگذار شدند
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • جایگاه‌های سوخت استان زنجان طبق روال گذشته در حال خدمت‌رسانی هستند