Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@00:13:05 GMT

بازی سختی با الغرافه داریم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۷۲۹۲

بازی سختی با الغرافه داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران پیش از بازی با الغرافه گفت: برای پیروزی به میدان می رویم.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الغرافه قطر فردا سه شنبه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری  پیش از دیدار با الغرافه گفت: بازی سختی را مقابل الکویت پشت سرگذاشتیم و با عملکرد خوب بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام بازیکنان و کادفنی به این مسئله آگاه هستیم که در بازی فردا باید برای بردن به میدان برویم و برای این هدف تمام تلاش خود را می کنیم. می دانیم که مردم ایران هوادار ما هستند و امیدواریم که با پیروزی بر الغرافه هفتمین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنیم. 

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: آنالیز خوبی از تیم الغرافه داشتیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را  به خوبی می دانیم. این تیم بازیکنان ارزشمندی دارد و یکی از این بازیکنان مهدی طارمی است که کیفیت او را همه می شناسیم.  

وی با اشاره به مصدومیت خلعتبری عنوان کرد: روی کمک این بازیکن به ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا حساب کرده بودیم اما متاسفانه او مصدوم است. سایر بازیکنان در فرم خوبی هستند و آماده دیدار با الغرافه هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: فردا دو تیم ذوب آهن و الغرافه در زمین هستند و هر دو تیم شانس برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا دارند. باید به لحاظ فکری و فیزیکی در بهترین فرم خود باشیم و بتوانیم تمام کیفیتمان را در زمین به خوبی نشان دهیم.

منصوریان افزود: در بازی فردا تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و با پیروزی به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی  ضمن تبریک قهرمانی تیم قطر در جام ملت های آسیا  گفت: قهرمانی قطر در این مسابقات می تواند شرایط خوبی را برای حضور این تیم در جام جهانی فراهم کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: الغرافه قطر ذوب آهن علیرضا منصوریان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از مارکا؛ ­تیم فوتبال منچستر سیتی دو هفته دیگر در بازی رفت از لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف تیم فوتبال رئال مادرید برود و این در حالی است که ۵ بازیکن این تیم با مصدومیت روبرو شده اند.   کایل واکر یکی از مصدومان این تیم است که در بازی با برزیل دچار مصدومیت شد و جان استونز نیز در بازی با بلیژیک با مصدومیت روبروشد و مانوئل آکانجی در دیدار تیم ملی سوئیس دچار مصدومیت شد. روبن دیاس و برناردو سیلوا نیز در اردوی تیم پرتغال حضور داشتند و در نهایت و رودریگوی اسپانیایی اگر چه در مقابل کلمبیا بازی نکرد، اما در بازی مقابل برزیل در ترکیب اسپانیا بود و شرایط مشابهی داشت و نتوانست در اردوی تیممنچستر سیتی حضور یابد.   تیم فوتبال منچستر سیتی باید در لیگ قهرمانان اروپا دیدار مهمی را در مقابل رئال مادرید برگزار کند و این بازی باری سیتیزن‌ها بسیار مهم است ومی تواند به حضور دوباره منچستر سیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • سختی‌های مهران غفوریان برای بازی در فیلم داش آکل (فیلم)
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!