Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@13:16:11 GMT

آینده روشن انقلاب مهم ترین پیام بیانیه رهبری است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۷۲۹۴

آینده روشن انقلاب مهم ترین پیام بیانیه رهبری است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مهمترین پیام گام دوم انقلاب این است که انقلاب آینده روشنی دارد و باید با اصلاح کاستی ها در این مسیر، پُر شتاب تر حرکت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا همایون رهبران امروز  در گفت و گو با سفیر افلاک اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران چند روز پیش بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند که پیام های مهم و اساسی در این بیانیه وجود دارد و نشان می دهد باتوجه به فرامین رهبری می توان در مسیر انقلاب و پیشرفت به حرکت خود ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: در طول چهار دهه ای که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، مستکبران و سلطه گران تلاش داشتند تا اجازه ندهند انقلاب اسلامی ایران به اهداف خود برسد و مدام در این سالها توطئه هایی را طراحی کردند که همه آنها با شکست همراه شدند چرا که ملت ایران هر روز منسجم تر از گذشته و با عزت و اقتدار در مسیر انقلاب حرکت می کند و امروز به الگویی برای بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است.

 

به گفته وی یکی از پیام های مهم این بیانیه نشان می دهد که علیرغم همه جوسازی ها و توطئه ها در طول این سالها، انقلاب پویا در حال حرکت بوده و انقلاب آینده روشنی دارد و باید برای حرکت پر شتاب در این مسیر، کاستی های قبل را اصلاح و نقاط قوت را تقویت کرد.

 

رهبران اظهار داشت: در بخش دیگری از بیانیه گام دوم انقلاب، رهبری پیامی راخطاب به جوانان عنوان می فرمایند و نشان می دهد نیروهای جوان باید وارد میدان شوند چرا که در این مسیر، جوانان موتور محرکه پیشرفت هستند و در همه هفت مولفه مشخص شده در بیانیه رهبری، نقش جوانان بسیار برجسته است و این محورها چرخ دنده های حرکت به سمت جلو هستند.

 

به گفته وی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این بیانیه در همه عرصه ها پیش بینی لازم را انجام داده و محور اصلی این بیانیه علم و پژوهش است چرا که مابقی مولفه ها متکی به علم هستند و برای هر اقدام و کاری که قرار است انجام شود باید علم مورد نظر باشد تا اقدام با موفقیت همراه شود.

 

کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) افزود: آینده انقلاب روشن است و با امید به آینده می توان در این مسیری که 40 سال است با موفقیت طی کرده ایم را ادامه دهیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست