Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:33:57 GMT

مجتمع بزرگ ‌گردشگری خلیج فارس در شوش احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۷۳۲۹

مجتمع بزرگ ‌گردشگری خلیج فارس در شوش احداث می‌شود

شهردار شوش از احداث مجتمع بزرگ خدماتی، رفاهی و گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر ۸ طرح به ارزش ۱۷۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهر شوش کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش، یوسف زمانی شهردار شوش امروز در جمع خبرنگاران اعتبار پروژه‌های عمرانی شهرداری را بیش از 170 میلیارد ریال برشمرد و اظهارداشت: پروژه‌های عمرانی شهرداری شوش در راستای ایجاد زیرساخت‌های مناسب، رفاه حال شهروندان و جلب مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مجتمع چند منظوره و سالن اجتماعات شهرداری، کارخانه سنگ شکن تولید کننده انواع شن و ماسه، احداث 2 زمین چمن مصنوعی، پروژه بهسازی معابر شامل 55 هزار متر‌مربع روکش آسفالت، 32 هزار متر‌مربع زیرسازی و آسفالت، 7هزار متر مربع لکه‌گیری معابر و یک هزار و 700 متر لوله‌گذاری زهکش ورودی شوش دزفول به بهره‌برداری رسید.

شهردار شوش به کلنگ زنی 2 پروژه‌ ساماندهی زهکش اشاره کرد و افزود: پروژه ساماندهی زهکش SR11 در بلوار جمهوری به طول 2 هزار متر و ساماندهی زهکش SR10 در ورودی اندیمشک_شوش بالاتر از پاسگاه حسین آباد به طول یک هزار و 200متر کلنگ زنی شد.

اهواز| یک محموله قاچاق پوشاک زمستانه در شوش کشف شدمیراث فرهنگی خوزستان باید عقب ماندگی خود در شوش را جبران کندخوزستان | 20 میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان شهرستان شوش هزینه شده است

وی ضمن تقدیر از همراهی اعضای شورای شهر در حمایت و جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهارکرد: همزمان با پروژه لوله گذاری زهکش ورودی شوش اندیمشک، مجتمع رفاهی تفریحی خلیج فارس وارد فاز اجرایی خواهد شد.

زمانی با بیان اینکه  احداث مجتمع رفاهی تفریحی خلیج‌فارس توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا می‌شود،  ادامه داد: این پروژه علاوه بر ساماندهی و زیبا ‌سازی ورودی شهر شوش زمینه اشتغالزایی 126 نفر به صورت مستقیم و 260 نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم می‌کند.

شهردار شوش گام‌های بزرگ عمرانی و ایجاد زیرساخت‌های رفاهی در شهر شوش را هدیه‌ای به شهروندان عنوان کرد و افزود: همه ظرفیت‌های موجود به ویژه جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پیشبرد اهداف عمرانی و در راستای رفاه شهروندان به کار گرفته می‌شود.

انتهای‌پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ خلیج فارس گفت: روز ۵ اردیبهشت روز بزرگی برای ورزش کشور بود و فصل جدید را بعد از انقلاب برای باشگاه استقلال و هواداران این تیم رقم زد.   وی ادامه داد: من از شخص رئیس جمهور، معاون اول و وزرای اقتصاد و ورزش کمال تشکر و قدردانی را دارم آنها مشقت‌های فراوان بابت این انتقال را متحمل شده ماند تا توانستند این روز بزرگ را رقم بزنند و همچنین از آقای علی عسگری و مجموعه پتروشیمی و دوستانشان بابت پیشنهاد خرید استقلال تشکر می‌ کنم. چرا که نشان‌های تجاری بزرگ استقلال و خلیج فارس کنار هم قرار گرفتند و امیدوارم بتوانند همکاری خوبی با هم داشته باشند تا استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان برای سومین قهرمانی به میدان برود.   وی در مورد مدیریت در استقلال گفت: حق طبیعی سهامداران جدید است که تغییراتی را در مجموعه به ویژه در هیئت مدیره و بخش مدیریتی داشته باشند، اما هنوز زود در است در مورد آینده حرف وبزنیم امروز باید از این لذت استفاده کنیم و و من چه باشم چه نباشم نمی‌توانید تصور کنید از این واگذاری چقدر خوشحال هستم و مطمئن هستم اثرات این واگذاری بعد‌ها مشخص خواهد شد.   وی در پایان گفت: به نظرم در مورد حق امضاء و ... هیجانات را کنترل کنیم امروز روز لذت بردن و شادی برای این اتفاق بزرگ است و در آینده باید دید برنامه‌های هلدینگ خلیج فارس برای استقلال چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری