Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عملیات نیرو‌های امنیتی، ارتش و بسیج مردمی عراق علیه عناصر مخفی گروهک تروریستی داعش همچنان در جریان است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، تازه‌ترین خبر‌ها از مناطق غربی، جنوب غربی و مرکزی استان کرکوک حاکیست، عملیات نیرو‌های امنیتی، ارتش و بسیج مردمی علیه عناصر مخفی گروهک تروریستی داعش همچنان در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از غرب استان کرکوک خبر می‌رسد، گروهی از هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش، حملات گسترده‌ای را برای نفوذ در منطقه «الدبس» انجام دادند که با واکنش نیرو‌های بسیج مردمی و پلیس فدرال مواجه شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های تیپ ۱۶ بسیج مردمی و پلیس فدرال مستقر در منطقه موفق شدند تحرکات تروریست‌های داعش را رصد کنند و به سرعت با آنان در این محور درگیر شوند.

به گزارش میزان، نیرو‌های عراقی پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته در نهایت موفق شدند حملات عناصر تروریستی داعش را در منطقه «الدبس» به طور کامل دقع کنند و ضربات سنگینی به آنان وارد آورند.

شماری از تروریست‌های داعش در جریان درگیری‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند؛ سایر عناصر تروریستی پس از متحمل شدند خسارت‌های زیاد از منطقه متواری شدند و عقب نشینی کردند.

گروهی از نیرو‌های مهندسی تیپ ۲۲ بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیاتی را در نزدیکی گذرگاه «خالد» در جنوب غرب استان کرکوک برای کشف و خنثی سازی تله‌های انفجاری کار گذاشته شده آغاز کردند.

به گزارش میزان، در حال حاضر برخی از مناطق استان دیاله از جمله الحویجه، البسل، کاظمیه، الرشاد، العباسی، ریاض، الزاب به همراه بخش‌های از رشته کوه‌های حمرین به عناصر مخفی داعش آلوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاظمیه داعش کرکوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، این عناصر متجاوز به منطقه کفر اللبد واقع در شرق طولکرم حمله کردند.

شهرک نشینان صهیونیست نیز با پرتاب سنگ خودروهای فلسطینی‌ها را در نزدیکی اردوگاه الجلزون واقع در شمال رام الله هدف قرار دادند.

منطقه السموع واقع در جنوب الخلیل و منطقه یعبد در جنوب غرب جنین نیز شاهد حمله این عناصر متجاوز بوده است.

نظامیان صهیونیست به روستای فقوعه واقع در شمال شرق شهر جنین نیز یورش بردند.

در جریان این حمله‌های عناصر صهیونیست به کرانه باختری تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی بازداشت شدند. آنها حین حمله به منطقه حبله واقع در جنوب قلقیلیه از بمب‌های صوتی نیز استفاده کردند.

منطقه‌های بلعا در شرق طولکرم و مزرعه شرقی در شمال شرق رام الله نیز شاهد حمله‌های عناصر صهیونیست بوده است.

پیشتر نیز گزارش شده بود که شماری از فلسطینی‌ها در جریان یورش شهرک نشینان صهیونیست به ۲ روستا در کرانه باختری زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای بیش از ۳۰ نفر بر اثر تیراندازی شهرک نشینان در روستای المغیر در شمال شرق رام الله و یک روستای دیگر در جنوب نابلس در کرانه باختری زخمی شدند.

کد خبر 6078462

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • ریابکوف: جنگ هسته‌ای هیچ برنده‌ای نخواهد داشت
  • احتمال پاسخ اسرائیل و آینده منطقه پس از وعده صادق / جروزالم پست از نقشه نتانیاهو پرده برداشت
  • احتمال پاسخ اسرائیل و جنگ منطقه‌ای/ برنامه بی‌بی چیست؟
  • عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های سپاه پاسداران بود
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • حمله گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • جبهه مردمی فلسطین: حملات ایران تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی است
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد