Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکرالله سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در این باره متقاضی برگزاری جلساتی با شهردار نیز بوده ایم، افزود: از آنجائی که شاه کلید مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر خود مراقبتی است لذا در این باره پیگیر انجام تبلیغات شهری با مضامین آموزشهای سلامت محور هستیم.

وی اظهار کرد: در طرح شهروند سالم به دنبال ترویج خود مراقبتی و افزایش دانش عمومی سلامت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سلمان زاده پیشرفت در این طرح مستلزم برقراری ارتباط خوب با مردم است که در این فضا رسانه ها کمک حال ما خواهند بود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: همچنین به منظور ارائه آموزشهای عمومی «اتوبوس های مروج سلامت» را در حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان (شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان) راه اندازی می شود.

کد خبر 4546012

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان شبکه بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهروندان از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من یا وب سایت برق من، می توانند درخواست رسیدگی به قطعی برق، خاموشی معابر و.... را به شرکت برق ارائه نمائید. شهروند خبرنگار ما مدعی است هیچ ارگانی مسئولیت خاموشی کمربندی جنوب شیراز را برعهده نگرفته است و با ارسال فیلمی خاموش بودن چراغهای کمربندی جنوب شیراز را به تصویر کشید.  

متن شهروند خبرنگارما:

باسلام
بیش از یک سال هست که چراغ های کمربندی جنوب شیراز خاموش هست که نه اداره راه و شهرسازی و نه شهرداری هیچ کدام مسئولیتی در قبال آن قبول نمی کنند لازم به ذکر است که این جاده بکی از پرخطرترین و پرتصادف ترین جاده های کشور هست و جان تعداد زیادی را به خطر می‌اندازد. اگر جهت حل و پیگیری این موضوع گزارشی تهیه بفرمایین ممنون میشم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اوج گیری گرما در اروند
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • طب ایرانی یکی از اصول ششگانه سبک زندگی را محیط می‌داند
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر