Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:00:48 GMT

مدیران از طرح دعوی علیه رسانه‌ها خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۷۶۷۳

مدیران از طرح دعوی علیه رسانه‌ها خودداری کنند

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین تاکید کرد: مدیران دستگاه ها از طرح هرگونه دعوی و شکایت علیه رسانه ها خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی با اشاره به طرح شکایت یکی از شرکت‌های دولتی علیه یکی از خبرنگاران استان و بازتاب آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: تعامل و ارتباط نزدیک مدیران با اصحاب رسانه و خبرنگاران از جمله سیاست‌های دولت است که به دفعات در جلسات و نشست‌های مدیران از سوی استاندار محترم، گوشزد و بر رعایت آن تاکید و تصریح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا مدیران دستگاه‌ها، شرکت‌های دولتی و شهرداری‌ها از طرح هرگونه دعوی و شکایت علیه رسانه‌ها و مطبوعات در محاکم قضایی اجتناب و عنداللزوم از طریق دستگاه اجرایی مرتبط و متولی رسانه‌ها موضوع را پیگیری کنند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید به شکل شفاف و با سرعت و دقت لازم پاسخگوی سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌عنوان نمایندگان افکار عمومی باشند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: البته از اصحاب رسانه انتظار می رود ضمن انعکاس عملکرد و خدمات انجام گرفته از طرح مطالب و موضوعات بدون بررسی قبلی خودداری کنند و تا زمانی که از صحت و سقم موضوع اطمینان ندارند ار انعکاس آن در سطح افکار عمومی بپرهیزند.

وی افزود: انتشار و انعکاس مطالب قبل از بررسی دقیق و اطمینان از صحت و سقم آن نه تنها کمکی به تنویر افکار عمومی و پیگیری و حل مسائل نخواهد کرد بلکه فضا را ملتهب و متشنج خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان قزوین اصحاب رسانه شهرداری فضای مجازی مطبوعات 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال محروم شد

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی 4 روزه حکم من را داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی