Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@17:13:08 GMT

فرورفتن میلگرد در بدن کارگر جوان +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۷۶۷۷

فرورفتن میلگرد در بدن کارگر جوان +عکس

کارگر جوان از طبقه منفی یک به طبقه منفی سه بر روی میلگردهای ساختمانی سقوط کرد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۲:۲۰ امروز با تماس مسئولان ساختمان در حال احداث با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط یک کارگر از ارتفاع بر روی میلگرد، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، نیروهای عملیات ایستگاه ۶۱ و گروه امداد نجات چهار را به محل حادثه در خیابان پاسداران، خیابان اسلامی، نبش بوستان هشتم اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیل امامی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان در حال احداث کارگر جوان ۲۵ ساله‌ای حین کار به علت نامعلوم از طبقه منفی یک به طبقه منفی سه بر روی میلگردهای ساختمانی سقوط کرده و از پشت به بدن کارگر فرو رفته و از قسمت سرشانه از بدن خارج شده است.

وی افزود: آتش‌نشانان بی‌درنگ با ایمن‌سازی کامل محل حادثه، به‌کارگیری تجهیزات ویژه و با برش دادن میلگرد و جداسازی از بدن وی با رعایت کامل اصول ایمنی مصدوم را بر روی برانکارد فیکس کرده و توسط تاور به سطح زمین انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ کارگر جوان که از ناحیه دست و پهلو به سختی زخمی شده بود، بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب آتش نشانی اورژانس کشور سلامت کارگر ساختمان میلگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور هواز گفت: این حادثه شامگاه یک شنبه (۲۶ فروردین) در جاده کوهستانی رامهرمزبه می‌داوود -پل روستای خدیجه رخ داد.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانحه  یک دستگاه موتورسیکلت درون پل سقوط کرد که امدادگران اورژانس پس از دریافت گزارش حادثه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک مرد حدود ۳۵ ساله جان خود را از دست داد.

 

دیگر خبرها

  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • سقوط درخت و واژگونی خودرو در بندرعباس
  • سقوط درخت و واژگونی خودرو بر اثر وزش باد شدید در بندرعباس
  • باز کردن یکباره دامنه نوسان اقدام مناسبی خواهد بود؟
  • مرگ یک کارگر بر اثر سقوط آوار سنگ
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است
  • این دختران ایرانی برای زیبا شدن خود را می سوزانند
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز
  • انحراف پراید از جاده و سقوط به دره ۴ مصدوم بر جای گذاشت