Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:54:37 GMT

تصادف موتورسیکلت در گرگان/سطح هوشیاری مصدوم ۷ است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۷۸۲۷

تصادف موتورسیکلت در گرگان/سطح هوشیاری مصدوم ۷ است

علیرضا کمال غریبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۳ و پنج دقیقه دوشنبه تصادفی بین یک دستگاه موتورسیکلت و خودرو در گرگان اتفاق افتاد.

وی با بیان این که این شخص بعد از تصادف به درخت برخورد کرد، افزود: این تصادف حوالی بیمارستان صیاد اتفاق افتاد و دو نفر هم مصدوم شدند.

کمال غریبی ادامه داد: مأموران اورژانس یک مصدوم را با ضریب هوشیاری هفت و بدحال به بیمارستان اعزام کردند و اعلام کد احیا بیمارستانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که مصدوم دیگر هم بدحال بود، گفت: هر دو مصدوم به بیمارستان پنجم آذر منتقل شدند.

تصادف در علی آبادکتول

کمال غریبی در ادامه گفت: همچنین تصادفی ساعت ۱۴ و ۲۸ دقیقه روبروی روستای بلوچ آباد محور علی آبادکتول به خان ببین روی داد.

وی بدون بلیان این که تصادف بین چه خودرویی اتفاق افتاده، افزود: این حادثه دو مصدوم بدحال داشت که با دو دستگاه به بیمارستان علی آبادکتول اعزام شدند.
 

کد خبر 4546055

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس سانحه تصادف گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، " سید حسین طباطبایی " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این اتوبوس از ایرانشهر عازم اصفهان بود افزود: این حادثه ساعت ۴:۰۸ دقیقه بامداد امروز در ۴۰ کیلومتری شهر مهریز در حوالی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اتفاق افتاد و ۱۴ مصدوم به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهرستان منتقل و یک مصدوم دیگر نیز در محل حادثه سرپایی درمان شد.

وی ادامه داد: این دومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال‌جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد رخ داد.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه امروز توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • جان‌ باختن دو نفر در تصادف موتور سیکلت و پژو در شهر کلاله
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو در کلاله
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو، کلاله
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت