Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@01:39:21 GMT

پاسخ عضو شورای شهر یزد به شائبه سازی ها

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۷۸۵۵

پاسخ عضو شورای شهر یزد به شائبه سازی ها

عضو شورای شهر یزد با اشاره به دلایل مخالفت خود با افزایش عوارض گفت: در موقع رأی‌گیری برای عضویت در کمیسیون ها اجازه ورود خیلی ها را به این کمیسیون ها ندادند؛ حال می گویند چرا در جلسات این کمیسیون شرکت نکردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، سید هاشم پاکنژاد در خصوص تایید مصوبه افزایش تعرفه و عوارض شهری در فرمانداری یزد گفت: بعید می دانم فرمانداری مصوبه شواری شهر در مورد تعرفه و عوارض شهری را خیلی سریع، مطلق و تسلیم‌وار تایید کرده باشد که اگر تایید شده باشد قابل تامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این چند سال سابقه  حضور در شواری شهر به یاد ندارم هیچ مصوبه تعرفه و عوارضی بلافاصله توسط فرمانداری تایید شده باشد زیرا بدون توجه به نامه اعتراض اعضای مخالف و در صورت موافقت همه اعضای شورا با این مصوبه امکان ندارد هیچ ایرادی در آن نباشد.

پاکنژاد در واکنش به حاشیه های پیش آمده در خصوص نامه ارسالی چهار عضو شورای شهر به فرمانداری خاطرنشان کرد: با هیچی فردی مشکل و دعوایی نداریم و امیدواریم سایر اعضای شورای شهر نیز به جای ناراحتی کمی تامل و تفکر داشته باشند و سعی بر جبهه گیری و تخریب اعضای مخالف نداشته باشند و در واکنش نسبت به شخصی که اعتراض و مخالفتی دارد به جای ایراد از شخص گوینده ، به سخن و متنی که می گوید پاسخ درخور دهند.

وی اظهار داشت: هرچند اعتراض ما نسبت به تعرفه و عوارض شهری واکنش ها و مخالفت‌هایی را در پی داشته اما ما حرفمان را زده ایم  و این کار را برای رضایت خدا و مردم انجام داده ایم با این حال قاعدتاً افرادی که سابقه سیاسی خیلی طولانی دارند؛ بهتر می توانند با اقدامات خود بعضی مسائل را به سمتی هدایت کنند که نباید برود.

پاکنژاد در واکنش به سخن برخی اعضای شورای مبنی بر عدم حضور مخالفین در کمیسیون بودجه گفت: دلیلی برای حضور همه اعضا در کمیسیون  بودجه نیست چرا که عضو کمیسیون نیستند.  مصوبات کمیسیون ها در نهایت باید در صحن علنی شورا مطرح و مورد بررسی و بحث قرار گیرد که در این خصوص نیز در صحن علنی، مخالفان بحث کرده و نقطه نظرات خود را مطرح کرده‌اند.

وی تاکید کرد: لزومی ندارد که همه اعضای شورا موظف به شرکت در جلسه کمیسیون بودجه و تلفیقی باشند چرا که هر کمیسیون متشکل از فقط تعدادی از اعضا است و که اگر قرار باشد همه اعضا در این کمیسیون باشند دیگر لزومی ندارد که در صحن علنی مجدداً بررسی شود.

عضو شورای شهر با بیان این که  اعضای شورا برای شرکت در جلسات صحن علنی شورا و کمیسیون های مربوطه خود برنامه ریزی می کنند اظهار داشت: این صحبت ها نیز درحالی مطرح می شود که در موقع رأی‌گیری برای عضویت در کمیسیون ها اجازه ورود خیلیها را به این کمیسیون ها  ندادند؛ حال می گویند چرا در جلسات این کمیسیون شرکت نکردند.

انتهای پیام/ق

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است

به گزارش جماران؛ موسی غضنفر آبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره پاسخ ایران به اقدامات اخیر  رژیم صهیونیستی گفت: حمله دلاور مردان بسیار ظریف و دقیق بود.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آن‌ها خودشان می‌دانند ایران چه عملیات پیچیده و دقیقی را انجام داده است.

وی درباره واکنش احتمالی اسرائیل، بیان کرد: بعید می‌دانم بخواهند اقدامی انجام دهند، اگر بخواهند اقدامی انجام دهند حتما عملیات و اقدام شدید‌تر خواهد بود.

غضنفرآبادی تاکید کرد: همانطور که ما یک عملیات متقابلی داشتیم، بازهم مجددا بخواهند با عملیاتی خاک ما را مورد هدف قرار دهند بازهم عملیات متقابلانه خواهیم داشت.

غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را برطرف کردیم ان‌شاءالله ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌خواهد کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی در پاسخ به این‌که آیا طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است، بیان کرد: بله، جدا است.

دیگر خبرها

  • اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟ /واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به شناسایی ریزپرنده ها در آسمان اصفهان
  • حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل درصدد اجماع سازی بین‌المللی علیه ماست/ ریزپرنده‌ها همیشه بوده‌اند
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی