Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدکامل تقوی نژاد معاونت توسعه و مدیریت وزارت بهداشت در مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ‏بهداشت گفت: من توفیق خدمت در دولت‌های مختلف را داشته ام، زمانی در وزارت اقتصاد دارایی در سمت معاون توسعه بودم و در دولت آقای روحانی نیز بعد از یک مرخصی هشت ساله مجددا بازگشتم و برای تنها پست پیشنهادی که فکر نکردم و دلی و از صمیم قلب ان را پذیرفتم، دعوت دکتر نمکی برای سمت معاونت توسعه وزارت بهداشت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دکتر نمکی معلم اخلاق من هستند و خدمت در وزارت بهداشت برای من قیمتی است و آن را قدر می‌دانم و مهمترین شعار من جلب اعتماد مردم است و ما نباید از کیسه نظام خرج کنیم، بلکه باید به داشته‌های نظام بیفزاییم و بر این اساس سلامت ادارای برای ما یک شرط است که به عنوان مساله‌ای جدی آن را در دستور کار قرار می‌دهیم و بین مدیر سالم و توانند، باید آن فردی را که سالم‌تر است انتخاب کنیم و سپس او را توانمند کنیم.

تقوی نژاد با تاکید بر اینکه نباید هزینه‌های زیادی به بیماران تحمیل کنیم، گفت: باید پروژه‌های نیمه تمام وزارت بهداشت عادلانه ادامه یابد و یا عادلانه واگذار شوند.

معاونت توسعه و مدیریت وزارت بهداشت افزود: واقعیت این است که وزارت بهداشت می‌تواند به افراد کم توان و محروم در مناطق ‏مختلف کمک کند و این یک رسالت برای این وزارتخانه است و نباید جای بخش خصوصی را تنگ کند و جای آن‌ها را بگیرد. ‏

وی ادامه داد: سرفصل‌های کاری من در حکم مشخص و چهارچوب تعیین شده است، همچنین موضوع چابک سازی در حکم معاونت توسعه مطرح شده است و ‏معتقدم این کار به شکل‌های مختلف می‌تواند انجام شود. ‏

معاونت توسعه و مدیریت وزارت بهداشت گفت: مردم شاهد هستند که منابع کشور به سختی تامین می‌شود و باید به مردم اثبات کرد که مدیران پاکدست هستند.

تقوی نژاد گفت: توزیع عادلانه منابع در مناطق محروم نیز بسیار اهمیت دارد، همچنین جذب منابع برای طرح‌های نیمه تمام صورن گیرد و نباید به مسائل سلامت فقط با دید اقتصادی نگاه کرد و توسعه اقتصادی در کشور با اینکه سلامت پایدار در کشور نهادینه شده باشد، ‏امکان پذیر است. ‏

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت ضمن ابراز خرسندی از اعزام زائران عمره مفرده گفت: بسیاری از آرزومندان به ویژه شش میلیون متقاضی که در نوبت اعزام هستند، منتظر این اتفاق بودند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایمان شمسایی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف دولت سیزدهم در فراهم کردن مقدمات اعزام زائران گفت: تلاش گسترده‌ای برای این اعزام از سوی دستگاه‌های مختلف به خصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حج و زیارت، دستگاه‌های دیپلماسی به ویژه وزارت امور خارجه، وزارت راه و هواپیمایی، صورت گرفته تا این اعزام انجام شد.

شمسایی، ضمن ابراز امیدواری برای تداوم اعزام زائران عمره مفرده گفت: امیدواریم با تداوم این امر، آرزومندان این سفر به آرزوی خود برسند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج، با اشاره به پیگیری تسهیلات ارتباطی برای زائران حج، ادامه داد: تمهیداتی اندیشه شده است و تعاملاتی با برخی از اپراتور‌های تلفن همراه صورت گرفته است تا زائران با کمترین استرس و با بیشترین توان اعزام شوند، اخبار تکمیلی آن در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه برای حل مسائل
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان