Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه اجرایی در دومین نمایشگاه نوآوری و فناوری استان مرکزی مشارکت می‌کنند گفت: دستاوردهای دانش بنیان استان مرکزی در دومین نمایشگاه نوآوری و فناوری به نمایش گذاشته می‌شود. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید فرخی ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش و نوآوری استان مرکزی با اشاره به تعداد شرکت های دانش بنیان استان مرکزی اظهار داشت: در استان مرکزی تاکنون بیش از 300 مرکز رشد، شرکت دانش بنیان و واحد تحقیق و توسعه وابسته به صنایع استان برای حضور در دومین نمایشگاه نوآوری و فناوری استان شناسایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درراستای برگزاری نمایشگاه با 94 واحد مذاکره انجام شده اما هنوز جوابی دریافت نشده، نیاز است در برگزاری نمایشگاه حداقل 100 واحد شرکت داشته باشند، برهمین اساس تحقیقات کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش و نوآوری استان مرکزی همچنان در زمینه فعالیت های مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان ادامه دارد و در صورتی که چند شرکت در یک زمینه فعالیت داشته باشند به صورت مشترک در نمایشگاه حضور پیدا می کنند.

فرصت یک هفته‌ای دعوت از دستگاه‌ها و مراکز برای شرکت در نمایشگاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: با توجه به اهمیت نمایشگاه باید از تجربه نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استفاده کرد و نیاز است نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم، چهار کارگروه علمی و پژوهشی با مسئولیت دانشگاه اراک، اجرایی با مسئولیت پارک علم و فناوری، جذب سرمایه گذاری و تجاری سازی با محوریت شرکت شهرک ها و تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی برای برگزاری دومین نمایشگاه نوآوری و فناوری استان تشکیل شده است.

فرخی بیان کرد: از امروز به مدت یک هفته باید سهم هر یک از دستگاه ها و دانشگاه ها از دعوت به حضور شرکت کنندگان در این نمایشگاه مشخص شود و البته تعیین وضعیت و مشوقات نیز برعهده خود دستگاه ها قرار دارد، دومین نمایشگاه نوآوری و فناوری استان مرکزی با محوریت ماشین آلات و تجهیزات، سخت افزارهای برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مواد پیشرفته و محصولات مبتنی برفناوری های پشتیبانی، فناوری زیستی و خدمات تجاری سازی از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه سال آینده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این استان در اراک برگزار می شود.

تعداد شرکت‌های دانش بنیان بوشهر 4 برابر شدمقاومت دولتی‌ها در برابر خرید محصولات دانش‌بنیانمعاون رئیس جمهور در بوشهر: شرکت‌های دانش‌بنیان پزشکی تقویت می‌شوند

پارک های علم و فناوری دهه دوم حیات خود را در ایران می گذرانند

وی عنوان کرد: دومین نمایشگاه نوآوری و فناوری استان مرکزی با مشارکت 20 دستگاه، مرکز و دانشگاه مختلف مثل استانداری، پارک علم و فناوری، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه های صنعتی، پیام نور، اراک، آزاد اسلامی، جامع علمی و کاربردی، فنی و حرفه ای جهاد دانشگاهی و علوم پزشکی، شرکت شهرک ها، بنیاد نخبگان، شرکت نمایشگاه ها، پتروشیمی شازند، اداره کل استاندارد، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، فن بازار و انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن این استان برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: کارگروه استانی باید نسبت به تکمیل تحقیقات شرکت ها، مراکز رشد و واحدهای تحقیقاتی اقدام کرده و زمینه حضور 100 شرکت در این نمایشگاه فراهم شود.

فرخی اضافه کرد: پارک های علم و فناوری دهه دوم حیات خود را در ایران می گذرانند، این مراکز راهبر و تصمیم ساز می کوشند که رویه علمی دانشگاه ها را با اقتصاد دانش بنیان پیوند دهند و فصلی نو از فعالیت های نوین در عرصه کسب و کار راه اندازند که پیامد آن اشتغال پایدار و تولید ثروت باشد، بنابراین دستگاه های اجرایی باید زمینه فعالیت هر چه بیشتر این شرکت ها را فراهم کنند.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ برپا می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (Iran Health) از 29 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در تهران برپا می‌شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از 29 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه 1403 در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

کمک به تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی باکیفیت

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02163103314 و 09966170765 (توسعه آینده بازار نوآوری ایرانیان) تماس حاصل کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • نقش پررنگ علم و فناوری در دیپلماسی ایران
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات
  • تعداد شرکت های فناوری و نوآوری کشاورزی به ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • دهکده‌های فناوری و نوآوری کشاورزی به عدد ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • حمایت شهرداری مشهد از نوآوری و خلاقیت شرکت‌های دانش‌ بنیان