Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@05:50:54 GMT

پرس شدید پدیده علیه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۸۰۳۷

پرس شدید پدیده علیه پرسپولیس

بازیکنان پدیده بعد از تجربه دو باخت مقابل شاگردان برانکو، این بار با انگیزه جبران در آزادی حضور یافته‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، دو شکست قبلی در لیگ برتر باعث شده است تا پدیده‌ای‌ها این بار با روحیه تهاجمی بیشتری مقابل پرسپولیس حضور یابند و به دنبال پایان تداوم این اتفاق باشند.

 

آنها که با فشار در دقایق ابتدایی و خلق چند فرصت و کسب سه کرنر برتر از پرسپولیس ظاهر شده بودند، در نهایت مزد این برتری را با گلی که به ثمر رساندند، بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته ویژه بازی شاگردان یحیی گل محمدی مقابل پرسپولیس پرس جالب توجه آنهاست که از یک سوم دفاعی پرسپولیس شروع می‌شود و این مساله کار را برای خط دفاعی این تیم و توپ‌رسانی مناسب به بازیکنان خط میانی سخت کرده است.

 

پدیده‌ای‌ها با سرعت بالا و قدرت تکنیکی قابل توجه نیز در زمان مالکیت توپ فشار مضاعفی به پرسپولیس وارد کردند و با تعداد نفرات بیشتر به دنبال نمایش برتر برابر مدعی قهرمانی هستند. اتفاقی که حداقل پرسپولیس در استادیوم آزادی از حریفان خود انتظار ندارد و باید دید این توقع پرسپولیس از آنها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

 

پرسپولیس تهران پدیده شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند

به گزارش همشهری آنلاین به طور قطع دروازه بان دوم تیم پرسپولیس در این فصل است و پرسپولیس نه تنها دروازه بان دیگری نگرفت، بلکه در سه بازی او را به میدان فرستاد و نتیجه مثبتی گرفت.

درباره این فوتبالیست جوان قزوینی باید گفت او چند بار در هفته با اتومبیل خود در جاده تهران به قزوین تردد می کند. مسیری حدود ۴۰۰ کیلومتری (رفت و برگشت) که بیشتر از ۵ ساعت وقت او را برای رفت و برگشت به تهران می گیرد. این مسیر ضمن ایجاد خستگی مفرط برای یک فوتبالیست جوان، بسیار هم خطرناک است و می تواند خدای ناکرده منجر به تصادف شود که البته امیدواریم این جوان همیشه سلامت بماند.

به هر حال باشگاه پرسپولیس باید فکری برای اسکان این بازیکن جوان کند و به یاد داشته باشد که با این همه تشکیلات عریض و طویل حرفه ای در فوتبال ایران و پول هایی که رد و بدل می شود، عدم رسیدگی به این مشکل به جایگاه و اعتبار باشگاه پرسپولیس خدشه وارد می آورد.

کد خبر 845335 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • پدیده کشتی ایران طلا گرفت
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • استوری تند و تیز پیشکسوت استقلال؛ اینا نمیخوان ما قهرمان شیم، قابل توجه تیم سوگلی + عکس