Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیین بزرگداشت نخستین سالگرد 66 جانباخته سانحه دلخراش پرواز تهران- یاسوج روز چهارشنبه هفته جاری در یاسوج برگزار خواهد شد.

سید محمد تقوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آیین باشکوه با حضور آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، علی محمد احمدی استاندار، خانواده های جانباختگان و سایر مسئولان ، مدیران و عوامل اجرایی و امدادی و اقشار مختلف مردم در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در طول هفته جاری نیز آیین های گرامیداشت و خودجوش مردمی نیز برگزار خواهد شد، گفت: امروز نیز با حضور خانواده های جانباختگان و قشرهای مختلف مردم و رسانه ها نیز آیین باشکوه و گرامیداشت 66 مسافر و جانباخته این سانحه در فرودگاه یاسوج برگزار شد.
تقوی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری مراسم باشکوه برای خانواده های دغدار این سانحه در روز چهارشنبه هفته جاری، در آینده ای نزدیک نیز با حضور برخی مقامات کشوری و استانی نیز آیین تجلیل از تمامی عوامل اجرایی و امدادی اعم از هلال احمر، مدیریت بحران، اورژانس، پزشکی قانونی، رسانه ها ، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی نیز تجلیل می شود.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 66 مسافر و خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن سال 96 تهران را به مقصد یاسوج ترک و در کوه دنا سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی دنا سقوط کرد.
این هواپیما هر روز 2 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.
3016/7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سانحه هوايي ياسوج نخستين سالگرد كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی

جعفر يازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بخشنامه اخیر سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه صادر شده است، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به شرایط غیر مترقبه حاکم بر پروازهای کشور و بسته شدن تعدادی از فرودگاه های داخلی و بین المللی بخشنامه ای به شرکت های هواپیمایی ابلاغ کرد.

وی  با بیان اینکه  بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده  اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاهترین زمان ممکن را دارد شرکت های هواپیمایی باید  تدابیر لازم را در  دستور  کار خود قرار  دهند افزود: شرکت های هواپیمایی  با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت هزینه اضافه در همان کابین بلیت خریداری شده رزرو و صادر شود.

یازرلو اظهار کرد: سازمان هواپیمایی  جهت انتقال هرچه سریعتر این دسته از مسافران در مسیرهای داخلی و خارجی نسبت به صدور مجوزهای پروازی فوق العاده اقدام خواهد کرد.

وی  یادآور شد: وجه بلیت مسافران که زمان انجام پرواز آنها تا پایان روز جمعه ۳۱ فروردین  ماه است در شرایط حاضر مسافر به هر دلیلی قصد انصراف از انجام پرواز را دارد باید مطابق شرایط (involuntary) بدون کسر جریمه استرداد شود.

وی  تاکید کرد: تمامی شرکت‌های هواپیمایی باید شرایط فوق‌الذکر را به طریق موثر به اطلاع کلیه نمایندگی فروش بلیت خود و مسافران رسانده و در صورت مشاهده تخلف از مفاد این بخشنامه با متخلفان برخورد لازم انجام می شود.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره استرداد و کنسلی بلیط هواپیما
  • آیین نکوداشت حکمت الله ملاصالحی برگزار می شود
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • آیین سنتی بیل‌گردانی محلات در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی برای پروازهای باطل‌شده
  • بخشنامه هواپیمایی درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • تکلیف کسانی که پروازشان باطل شده چه می‌شود؟
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • سالگرد شهادت صیاد شیرازی در بندرانزلی برگزار شد