Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: به منظور کمک به توسعه منطقه مغان امروز تفاهم نامه توسعه شهرک های گلخانه ای استان بین استانداری اردبیل و شرکت شهرک های کشاورزی که موجب ایجاد اشتغال 10 هزار نفری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، اکبر بهنام جو ظهر امروز در حاشیه امضاء این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور ایجاد 2500 هکتار شهرک گلخانه ای در شهرستان پارس آباد با هدف ایجاد اشتغال پایدار ، افزایش بهره وری از منابع آب، تولید محصولات کشاورزی صادرات محور و رونق اقتصادی استان منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد 10 هزار فرصت شغلی، تولید 700 هزار تن انواع محصولات صادرات محور، صادرات 300 میلیون دلار محصولات گلخانه ای به بازارهای هدف و صرفه جویی 420 میلیون مترمکعب آب در مدت سه سال از ابتدای سال 98 را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

استاندار اردبیل گفت: به منظور کمک به توسعه منطقه مغان امروز تفاهم نامه توسعه شهرک های گلخانه ای استان بین استانداری اردبیل و شرکت شهرک های کشاورزی منعقد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲ هزارو ۱۰۵ فرصت شغلی از ابتدای امسال درگناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار شهرستان گناباد گفت: برای اینکه به قله‌هایی که رهبر معظم انقلاب در تراز انقلاب اسلامی ترسیم نمودند برسیم سال آینده با مدیرانی خواهیم بود که تحول‌گرا باشند و اگر خواسته باشند وضع موجود را حفظ کنند با این‌گونه مدیران خداحافظی خواهیم کرد.

رضا نصیری  افزود:میزان تعهد اشتغال این شهرستان در سامانه رصد ۱۷۱۴ نفر در امسال بود، در حالی که تعهد اشتغال برای این شهرستان ۲۱۰۵ نفر است.

او گفت: حدود۸ هزار و ۶۰۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف داخلی، تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ مخصوص نهاد‌های حمایتی، مشاغل خانگی، بنیاد علوی و برکت طی سال ۱۴۰۲ در شهرستان گناباد پرداخت شده است.

وی افزود:سال آینده تنها مدیرانی می‌توانند در این شهرستان فعالیت کنند که تحول‌گرا و یا دارای رویکرد تحولی در ارائه خدمات به مردم باشند و مسئولانی که هیچ برنامه تحولی در برنامه‌های خود نداشته باشند و تنها به حفظ وضع موجود بپردازند، باید جای خود را به مدیران تحول‌گرا بدهند.

فرماندار گناباد گفت: مدیران ادارات باید در راستای رویکرد‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم با اولویت‌بندی و داشتن نقشه راه و با روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات صادقانه به مردم مناطق شهری و روستایی دریغ نکنند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی معطل ۲۵ هزار میلیارد ریال نقدینگی
  • ایجاد ۲ هزارو ۱۰۵ فرصت شغلی از ابتدای امسال درگناباد
  • آب مهمترین مشکل توسعه شهرک‌های کشاورزی خراسان جنوبی
  • امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد
  • تولید سالانه بیش از ۴۱ هزار تن محصولات گلخانه‌ای در استان همدان
  • ایجاد ۷۸۰۰ فرصت شغلی در استان کردستان
  • تولید بیش از ۱۵۰ میلیون گلدان گل‌های زینتی، آپارتمانی و نشائی در اصفهان
  • سه هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ایجاد شد
  • ویدیو/ مجتمع گلخانه‌ای آوه؛ بزرگترین طرح بخش کشاورزی در خاورمیانه
  • رشد ۶۶ درصدی توسعه گلخانه‌های رزن